Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nobel01 schreef:LaDonna75 schreef:Heeft ze echt een nieuw ei, of is het het gesprongen follikel? Want dat kun je blijven zien, het corpus luteum. Dat helpt de dracht in stand te houden.
er zit een groot ei op de eileider nu, en ze is hengstig. Ik heb weer een gekke merrie.
Us2001 schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er nog niet zo in thuis. Maar ben ook niet zo op de hoogte gebracht door de hengstenhouderij. Ik weet alleen dat ze in 1 ronde 2x geinsemineerd is. Dit weet ik omdat de eigenaar van de hengst mij dat heeft laten weten.
Kayley95 schreef:DA belde net, geen vocht maar ei zat er nog steeds terwijl die super zacht is en gigsntisch. Dus met spoed nu net nog x sperma besteld voor morgenvroeg. Komen ze vanavond brengen en doen we dan in de koeling voor morgenvroeg. Wat een merrie heb ik zeg
baudyh schreef:Kayley95 schreef:DA belde net, geen vocht maar ei zat er nog steeds terwijl die super zacht is en gigsntisch. Dus met spoed nu net nog x sperma besteld voor morgenvroeg. Komen ze vanavond brengen en doen we dan in de koeling voor morgenvroeg. Wat een merrie heb ik zeg
Huh waarom niet gelijk vanavond insimineren.
Sperma hoort in de merrie niet in de koeling;-)