Oei weekendje geen bokt, dan gaat het wel snel hier.
Ik had al eens van iemand gehoord met een merrie met cystes die gewoon drachtig werd. Een vuile baarmoeder is echt niet handig maar als ze van de cystes geen last heeft zou ik ze lekker laten zitten.
@Joto, wat vervelend zeg van Indira. Ik hoop dat ze wel weer opknapt en het is inderdaad wat lastiger met een drachtige merrie, je kunt er niet van alles instoppen (ben daar over het algemeen niet zo van maar als het nodig is)
Leuk alle foto's, manueeltje: prachtige merrie zeg! Net als de Welshes overigens. Ben dol op foto's
Ik ben nu weer aan het aftellen tot de scan.... Verder niet zoveel te melden. Van het weekend mijn jongste merrie nog eens gemeten (ze is 3 dit jaar geworden, 13 juni) en die is dus echt overbouwd, d'r kont steekt 4 cm boven haar schoft uit. Ik wilde sowiezo nog even wachten met inrijden tot volgend voorjaar maar nu weet ik het helemaal zeker. Ze is niet zo groot (maar ja mijn paarden zijn dat allemaal niet, de grootste, Noiva, is een echte tank met haar 1.54 cm
, Kara mocht nét in het stamboek worden opgenomen, zij is 1.40cm (maar heeft een groot ego
)) en Kalia meet nu 1.41 bij de schoft. Ik hoop dat ze nog een paar cm groeit maar dat zal niet zoveel zijn denk ik.