Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan weet ik het zeker, en of het een tweeling is. Mocht het niet zo zijn, dan gaan we volgend jaar weer proberen 
) zei eerst tegen mij dat mijn paard goed hengstig was (omdat ze 1 keer tegen het buurpaard had staan gillen
) en vandaag zei ze dat ze toch dacht dat ze drachtig was. 
) ook iedere dag even gelokt en dan op zijn nummer gezet met een hardgrondige IEUWW! compleet met hooghartige blik en maaiend voorbeen NatasjavE schreef:Mijn paard heeft zeker last van hormonen.
Roept steeds haar O zo knappe buurman. Die komt dan heel lief snuffelen en dan gilt ze: En nu wegwezen...ik wil je niet.
Hij staat echt heel beteutert te kijken... met zo'n: nou zeg snoet..

.....
manueeltje84 schreef:Gelukkig zijn het geen moeilijke mensen waar ik haar van gekocht heb, als ze echt niet drachtig word kan ze gewoon terug.
Natuurlijk hoop ik nog wel dat ze gewoon dragend word, heb dr niet voor niets gekocht.
Joyceee86 schreef:Hier ook niet drachtig, merrie is nu hengstig gespoten.. 2 jaar geleden en ik geloof vorig jaar had Idorine ook late veulens, dus moet goed komen
Van Edorino was ze uitgerekend op 23 mei en die werd 31 mei geboren. Dit jaar uitgerekend op 14 mei en geboren op de 26e.