Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pretty schreef:goh een foto in frontaalaanzicht van de uier zou wel duidelijker zijn. In elk geval zie je dat de spenen nog naar elkaar wijzen en niet uit elkaar,dus geen spanning op nog. Maar van een maiden kan je veel verwachten,ik heb wel een maand gewaakt bij mijn merrie toen,gewoon omdat je niet weet welk schema ze zich aan houdt![]()
AZ als ik merriebrok ga geven straks,gaat ze gegarandeerd weer een deel laten staan,ze eet dat ook niet zo graag. Dus ik zit nog in twijfel om het gewone krachtvoer op te hogen of ze toch te "dwingen" merriebrok te eten.
Opt laatste gaat er ook al wat minder voer in hoor!
AngelsDitch schreef:Heb je de merriemuesli van Cavalor al geprobeerd? Probreed heet het. Mijn merrie vind het heerlijk en is normaal ook niet dol op brok.
desillies schreef:AngelsDitch schreef:Heb je de merriemuesli van Cavalor al geprobeerd? Probreed heet het. Mijn merrie vind het heerlijk en is normaal ook niet dol op brok.
Onze merrie eet dit ook, nu nog niet maar straks weer wel
Hoewel zij wel zou willen dat ik het nu al ga voeren
Overigens kreeg ons veulen het ook en het komende veulen zal het ook voor zijn/haar neus krijgen.
AngelsDitch schreef:Mooi om te horen dat je er zo tevreden over bent dat je het nog steeds voert.
Hoe ver is jouw merrie nu? Wanneer begin je met voeren van de probreed?
Blijven jouw veulens op probreed of schakel je tussendoor nog over op start&go?
De ruiterssportzaak waar ik het voer haal, zegt dat de meeste mensen gewoon de probreed blijven doorvoeren aan hun veulens.