@Amandake, gefeliciteerd met de pups, wat schattig Een mooie dame is Chloe, zeer goed gelukt
@hiboune, fijn dat het beter gaat met Rubens, haha mooie actie, deur slopen
@Silletje, spannend!!
@Yashilha, ben benieuwd naar de foto van de nieuweling.
@Cindy, haha hebben jullie geworstelt, wie heeft er gewonnen
@PVD, twee spannend bij jou, hoe is het met je pootje??
Ik baal als een stekker DA is geweest Relana is weer niet drachtig, ik ben nu aan het twijfelen of ik het nog 1x probeer, vind het eigenlijk al laat in het seizoen, ik moet morgen de DA laten weten wat ik doe, Relana was wel weer in het begin van haar hengstigheid, moeilijk moeilijk.
@Monique, dat is toch een keuze die je alleen zelf kunt maken.... Vief is vorig jaar pas half juli naar de hengstenhouder gegaan en daar hengstig gespoten. Ze is 21 juli gedekt en was gelukkig in 1x drachtig. Anders had ik het denk ik niet weer geprobeerd.... Maar je zit nu nog net iets eerder natuurlijk.
Ik zou het nog wel een keer probere monique. Het geld ben je nu toch al kwijt. Okay niet de gehele dekkosten, maar geld heeft het je nu toch al gekost...... Maar ja, dat zou ik doen.
Monique: we hadden allebei niet gewonnen, due toen maar weer lief tegen elkaar gedaan. Ik ben het met PVd eens, ik zou het ook nog een x proberen, het heeft je nu toch al geld gekost!
Ik zal snel weer foto's plaatsen Cindy Boe gaat niet in de opfok,ik hou haar lekker thuis Ze doet het super zo en vind alles goed wat je met haar doet Nou hier is hij dan de nieuwe aanwinst Windsong Heerlijke paardje is het ,hij is onwijs lief Maar het loopt allemaal niet zo lekker en ik heb besloten hem weer te verkopen
Suzanne: Gefeliciteerd!! Amandeke: Wat een schattige pupjes, ik zou er zo eentje van je kopen maar dat gaat niet. Hiboune: Wat balen van Rubens, ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan Traan_beauty: Wat een prachtige foto’s Nicole: Gefeliciteerd met de dracht van Palona. Vruchtbare dag die verjaardag van jou . Richtje: Succes met je essay en je tentamen. Cindybijl: Pvd heeft vorige week een paard van ons gekocht en die ben ik langs komen brengen. Het was meteen een kleine bokt meeting want Wodile en Jasia waren er ook. Was erg gezellig dus zeker voor herhaling vatbaar. De hoefjes kunnen idd een bepaalde vorm aannemen door de manier waarop ze gaan staan als ze bij de grond proberen te komen. Het heeft ook een bepaalde naam maar ik kom er nu even niet op. Als het erg is kan je het door de hoefsmid laten corrigeren. Yashilla: Dat is een kortverblijf dan voor de nieuwe aanwinst. Waarom moet hij alweer weg? Jessje: Gefeliciteerd! Waarin ben je master? En wat is proclamatie? Pvd: Mijn vader vond jouw Bordercollie ook helemaal te gek! Hoe is het met je kuit, is de pijn al minder?
He lekker effe bijkleppen met bekende op dit topic Was zo stil de afgelopen dagen....
dat is wel rap Yashilla, maar ja, beter snel dan dat je er volledig aan gehecht bent..
Hier net een wolkbreuk gehad, de landerijen staan heeeleeeemaal blank. Weet even niet wat wijsheid is, de paarden lopen nu in een zwembad. Straks maar even kijken of het wat gezakt is. Mijn poot doet weer hartstikke zeer.. Echt balen
Een wolkbreuk kunnen we hier ook wel gebruiken, het is zo ontzettend droog. Als het land blank staat moet je weer uitkijken dat ze het niet stuk trappen. Te droog of te nat, het is eigenlijk nooit goed haha. Je moet echt je rust gaan nemen hoor, het moet wel de kans krijgen om te herstellen.
Ik heb dan alleen zo de neiging om de paarden lekker binnen te zetten. Helemaal met zo'n veulentje erbij.... Maar onzin om ze binnen te zetten omdat ik niet van regen houd
Vandaag zijn de beebs gechipt.. Ging eigenljik heel goed gelukkig.. Morgen komt de dierenarts Aura weer checken maar ik ben erg tevreden dus ben benieuwd wat de dierenarts vind.. Ze komt ook gelijk alle 3 de merries scannen en alles enten dus een heel bezoek.. Ben benieuwd of Alonna nu wel drachtig is en of het bij de andere twee er nog in zit..
PVD: komt in orde!! nogmaals dank mooie meid amandake! super!! eindelijk een merrietje traan_beauty: dank je, hoop echt dat ze t nog even binnenhoud
daarnet alweer de druppels weg geveegd, heb de indruk dat der kling zachter is geworden en langer, niet veel maar wel veel losser, ze gaat regelmatig volledig plat liggen en dan weer recht en weer liggen, heb der wat hooi bij gegeven, mss concentreert ze haar dan daar wat meer op (ze is een vraatzuchtige alleseter )