Ik wens iedereen het allerbeste, en wijsheid en geluk toe!
Mijn vijanden hier op bokt maken heel veel stuk, hebben geen besef wat ze anderen en vooral paarden aandoen.
Ik kan niet langer meer stil zwijgend toezien.
Ik zal nog wel meelezen, maar niet meer posten.
Het spijt mij dit te moeten meedelen, maar hierbij geef ik de dames hun zin.
Jullie hebben gelijk, ik moet de eer aan mijzelf zien te houden, maar voor mij is er een grens, en ik ben ook maar een mens.
Ik heb jullie met liefde mijn raad en adviezen gegeven, en dat is zoals ik de werkelijkheid ook ben.
Internet is iets waarbij je iemand kan maken en breken, en deze dames willen mij gewoon ten kosten wat het kost breken. Alleen dat ze de paarden er ook schade mee toebrengen is ze blijkbaar niet aan het verstand te brengen.
Een aantal zullen nu juichen na dit bericht, en een aantal zullen het er niet mee eens zijn.
Ik heb op bokt ten goede trouw gehandeld, maar eerlijkheid is iets wat niet gewaardeerd wordt.
Ik wil jullie ook danken voor al jullie steun en het feit dat ik hier eigenlijk altijd terecht kon met mijn verhaal,.
Ik zal jullie vreselijk missen, en het zal wel even afkicken worden.
Maar op deze manier is het voor de moderatoren niet leuk meer, voor het beheer van bokt niet, voor een hoop medebokkers niet, en utieraard voor mijzelf niet.
Nee, ik heb geen OW of ban gekregen, ik doe dit puur uit vrije wil om nog meer problemen of escalaties te voorkomen.
Ook mijn dank naar de moderatoren die mij wel heel erg gesteund hebben, want dat hebben ze absoluut gedaan!! Petje af.
Meiden dikke knuffel vanuit hier, en dat ik niet meer post betekend niet dat ik niet aan jullie denk!!
Liefs PVD - moniek