@maikuh : op 345 dagen dracht nog rijden !! zouden de mijne niet aprecieren hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fokfanaat schreef:Richtje schreef:Ik had net de VA hier voor de enting en om mijn ruin te keuren. Hij heeft voor het eerst in z'n carriere een uitspraak gedaan over het geslacht nav het scannen. Hij is nu haast nog benieuwder dan ik naar wat er uit komt
vertel vertel....... ik hoop hier heel erg op 2 hengsten.
keuren? Je gaat Capoon toch niet verkopen?
Richtje schreef:Wat vinden jullie trouwens van Zanzibar? Ik heb hem vrijdag bij van Manen gezien en die spreekt me wel aanMaar ook daar zijn natuurlijk nog geen nakomelingen van....
Tizzy1 schreef:Richtje schreef:Wat vinden jullie trouwens van Zanzibar? Ik heb hem vrijdag bij van Manen gezien en die spreekt me wel aanMaar ook daar zijn natuurlijk nog geen nakomelingen van....
@Richtje; ik heb de Zanzibar zelf nog niet gezien, maar onze Zel is zelf ook van Special D en we hebben nog een Special D op stal, allebei 3,5 jr. als de Zanzibar net zo is qua karakter en beweging dan onze 2 Specials dan is het de gok waard! Ken nog iemand hier in de buurt met een Special D en die heeft ook een super karakter. Zijn erg werkwillig en erg leergierig in elk geval! En... super qua bewegen!
Amandake schreef:ziet er goed uit Hiboune ,is bij Cleo juist hetzelfde nu op dag 320
Richtje schreef:Wat vinden jullie trouwens van Zanzibar? Ik heb hem vrijdag bij van Manen gezien en die spreekt me wel aanMaar ook daar zijn natuurlijk nog geen nakomelingen van....
Tizzy1 schreef:@Richtje; ik heb de Zanzibar zelf nog niet gezien, maar onze Zel is zelf ook van Special D en we hebben nog een Special D op stal, allebei 3,5 jr. als de Zanzibar net zo is qua karakter en beweging dan onze 2 Specials dan is het de gok waard! Ken nog iemand hier in de buurt met een Special D en die heeft ook een super karakter. Zijn erg werkwillig en erg leergierig in elk geval! En... super qua bewegen!
Amandake schreef:@maikuh : op 345 dagen dracht nog rijden !! zouden de mijne niet aprecieren hoor