@ Proudjustify; Wat een schatjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2 veulens vanacht ?
[ Of Linda er een deal van maakt is de vraag nog.
]
2 veulens dat moet toch kunnen vanaaf of vanacht!

Zitten ze hier een beetje afspraken te maken over 2 veulentjes

Evy schreef:Ik vind dat de 2 veulen vannacht MOETEN komen, anders kom ik ze wel persoonlijk halen hoor![]()
Whaaa, ik kneep vanmiddag in Odin d'r speentje en toen kwam er een heel klein doorzichtig druppeltje uit, en het plakte!
Ook hing er een doorzichtig rode druppel aan d'r doos, heeft dat ook nog iets te betekenen?
, morgen even een vlecht erin doen!!}alleen nog geen kegels, en dat heeft ze altijd gehad voor de geboorte, dus ga ervan uit dat het nu niet anders gaat!!!! We wachten af....
Vannacht echt, nu voel ik de geboortevibraties pas echt 
was echt precies wat ik me gewenst had. Maar het heeft niet zo mogen zijn.trutje schreef:HEEEEEEEEEEE, ik wil nu ook wel eens mijn veulentjeZitten ze hier een beetje afspraken te maken over 2 veulentjes
![]()

)
)
hihi
Alleen met dit weer is het net niks aan.
Maar haar kling was bijna bloedrood vanbinnen daarnet en langs buiten ook rood.. Uier begint langs achter een ieniemienie beetje voller te worden en dat is ook al
pff het schiet maar niet op he.. Ik ga zo hard de geboorte missen
Hoe kan ze me dat aandoen!
Thomas5 schreef:MM: Bij mij is het ook zo dat merrie mag blijven en hengst weg moet. Mja we hebben al een hengstje
ik duim mee dat het zsm komt! Muzefee schreef:Hier komen in totaal 7 veulens.
)

(heeft m'n dwerggeit 8 jaar geleden ook gedaan, die waren nog nat toen ik thuiskwam
)
en de andere heeft ook al een flinke uier
vanaf gisteren kunnen ze bevallen.
te ver

) Met spoelen was de baarmoeder nog wel wat vies, maar dat kunnen we thuis ook gewoon spoelen dus daar hoeft ze niet voor te blijven. Ik ben blij dat het met haar iig de goede kant op gaat! Ben vandaag lekker even wandelen en knuffelen. Was heel lief, ik was aan het praten met mijn zus toen ik de deur van de hal binnen kwam waar de stallen in stonden en ze begon meteen te hinniken terwijl ze me nog niet eens kon zien
Wat is dat toch een gruwelijk lief paard
Veel sterkte Marlijn....