hier is het net omgekeerd: de tinkerdames zouden best buiten kunnen, maar willen met dit weer niet

dus allemaal maar binnen en ze vinden dat helemaal niet erg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meavey schreef:Vanneke is het niet mogelijk hem eerst te testen?
Ik heb ook een draadloze die werkt tot 100 meter van Trust, die red het hier net, met slecht weer stoort hij meer, heel duidelijk beeld is het niet, maar kan het zien.
In combinatie met het geboortealarm is het erg fijn, kan ik kijken of ze liggen te slapen of te persen als hij gaat piepen, hoef ik niet elke keer mijn bed uit.
_Marlijn schreef:Dus je moet nog even op de baby's wachtenNet paarden, bevallen ook zo goed als nooit op de goede datum
Was vergeten op MarijeR te reageren!
Wat een beslissing zeg! Alle cobs (behalve Macy) weg, poeh, dat is niet niks! Ben idd ook wel benieuwd of je met Macy dan nog wel gaat fokken
Maseike schreef:ff vraag aan iedereen ???
ik zat voor de uijers van monchique wrijven en ze ging ineens wijdbeens staan....
Wat houd dit in ???
Misschien domme vraag maar als iemand daar antwoordt op heeft dan hoor ik dat graag
Gr heidie
Neonlight schreef:Maseike schreef:ff vraag aan iedereen ???
ik zat voor de uijers van monchique wrijven en ze ging ineens wijdbeens staan....
Wat houd dit in ???
Misschien domme vraag maar als iemand daar antwoordt op heeft dan hoor ik dat graag
Gr heidie
Eeeuhhh.....er zijn ook vrouwen die het erg fijn vinden als er over de tepels gewreven wordt.![]()
![]()