Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazy_funky schreef:met zo'n 5 a 6 maanden denk ik op zijn vroegst??
ik voelde het ook pas op 5+ maanden.. tenminste bij sterre, bij ukkie heb ik nog niets gevoeld..
supersambo schreef:Ik heb al wel stoere namen bedacht met een B al zeg ik het zelf dan, maar die blijven natuurlijk nog even geheim, dat brengt ongeluk
Koekiesgek schreef:Merrie is al goed dik aan het worden. Het is nu toch echt duidelijk te zien. Haar flanken voelen hard aan, echt goed gevuld.
Ze zit nu op 142 dagen.
Ik heb het idee dat ik het veulen zondag na het rijden voelde, maar ik weet het niet voor 100% zeker! Erg grappig gevoel in ieder geval!
krissie1985 schreef:isd dit jaar met een C dan??
Barb schreef:Koekiesgek schreef:Merrie is al goed dik aan het worden. Het is nu toch echt duidelijk te zien. Haar flanken voelen hard aan, echt goed gevuld.
Ze zit nu op 142 dagen.
Ik heb het idee dat ik het veulen zondag na het rijden voelde, maar ik weet het niet voor 100% zeker! Erg grappig gevoel in ieder geval!
aaaah eindelijk weer een berichtje van jou!wij gaan namelijk gelijk op dus was benieuwd hoe het met jou merrie gaat!
Wij zitten nu op 138 dagen, maar die van mij krijgt helemaal nog geen buikje en ook nog geen harde flanken![]()
Heb je geen foto die je even kan pb-en dan kan ik eens zien hoe het er bij jou uit ziet![]()
Wel heel fijn dat het goed met haar gaat!!!