Haar buik lijkt inderdaad iets veranderd qua vorm? Altijd lastig omdat van een cam te beoordelen, maar volgens mij zie ik wel een verandering.... Ik hoop zo dat alles goed gaat...na Goldie (in dezelfde box) heb ik toch een beetje "rare" gevoelens als ik die box weer zie...) Maar goed, we gaan natuurlijk voor een goede en positieve afloop.!!!!!!!! (is dit haar eerste veulen?)
Ze lijkt wat dunner (vind ik) en dat is vaak een teken dat het snel komt. En we gaan er wel van uit dat het goed gaat,want anders kunnen we hem beter uit zetten
Shoshone (als jaarling al eerste prijzen gewonnen, 4 jaar nu)
Haar "colt" van vorig jaar: (liefie he!!)
En de hengst waar ze nu door gedekt is:en deze hengst is de zoon van de hengst waar ze vorig jaar haar eerste veulen van heeft gekregen (volgen jullie het nog??) Shoshone was uitgerekend......28 maart 2005!!!!!!!!! (Enfin 5 maanden later... )
Gokje wagen? Hoe zou het veulen eruit zien? gevlekt zoals papa of zwart zoals mams? en hengstje of merrie? Ik denk: merrie met het uiterlijk van papa.
Laatst bijgewerkt door Stephany op 19-08-05 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Update Shoshone: Shoshone will not be going out today. Her bag is much larger and tighter and she is testing five squares on her milk strips. It is extremely hot here today and I am not going to take a chance on letting her go out in this heat.
I will update you again this evening or sooner if things change.
Ik vind haar wel wat onrustiger dan anders.Gewoonlijk ligt ze en soms staan ze ergens. Nu heeft ze maar even gelegen en ze loopt geregeld een rondje. En ze kijkt ook nog al eens naar haar buik,dat heb ik ook niet eerder gezien.
Zie, daarom zou een keer vroeg op bed wel eens goed zijn voor mij. Zit nu al bijna te slapen
Maar ach, slapen met die hitte lukt voorlopig toch niet... Ik zet iig straks het alert wel aan, mocht ik in slaap vallen dan word ik misschien wel wakker...
Shoshone's bag is full and her muscles have really softened. She is testing an immediate five this evening. Those of you have been watching with us today know that she has been pretty restless all day. Things are getting quiet in the barn now so we will see what she does. I'm hoping for an early evening foal (that certainly doesn't mean she will agree to do that).
I hope you can all join us as we wait for Shoshone's baby.
ik wacht nog even en dan ga ik toch maar slapen...ben moeeeeee
Pffff... het is hier nog steeds vreselijk warm in huis en ik doe dus geen oog dicht. Shoshone lijkt nog niet echt mee te werken, ze staat met haar kont tegen de muur en lijkt te staken...