en marijer, die uier is toch een klein beetje voller gelopen hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vrijalover schreef:en marijer, die uier is toch een klein beetje voller gelopen hoor
Citaat:In tegenstelling tot jullie zie ik die buik met de dag groeien en ze komt minstens 3 kilo aan elke dag
maar volgens omstanders valt het allemaal best wel mee......
bubbels schreef:Grappig dat je bij drachtige merries vertedert en vrolijk wordt als ze proberen je hersenpan in 2en te schoppen (afblijven buik/uier etc.).
Heerlijk is het hierCitaat:Heerlijk weer is het vandaag trouwens! Bij jullie ook? Hier schijnt het zonnetje en is er een strakblauwe lucht ! Zo horen winters eruit te zien, ik moet al die storm en regen allemaal niet hoor !
Gohh...waar ken ik het van. Heb er 2,5 uur op zitten. Kan me echt niet concenteren. Jammer genoeg hebben we morgen het huis vol...dus gaat het ook niet echt lukken. Dat wordt denk ik een herkansingCitaat:natuuuuuuuurlijk weer op het allerlaatste moment begonnen, as usual
Tinne schreef:Marije, ligt het aan mijn pc of werkt je site op dit moment niet optimaal? Als ik op de link klik voor de geboortedatum uit te rekenen zegmaar, dan krijg ik de hele tijd een scherm van ICMC-hosting.
Kitty schreef:Donderdag tijdens mijn les hebben we voor het eerst twee keer een zuivere galopwissel gesprongen. Heel netjes vanuit de contragalop, omstellen en hop, wissel. En dat terwijl ik nog wel zoiets had van even wachten tot na de bevalling.
Maar nee hoor, mijn acht maanden drachtige merrie deed het zomaar eventjes heel soepel.
Hopen dat ze na de bevalling nog steeds zo werkwillig is!