en marijer, die uier is toch een klein beetje voller gelopen hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vrijalover schreef:en marijer, die uier is toch een klein beetje voller gelopen hoor

250 dagen vandaag 
Citaat:In tegenstelling tot jullie zie ik die buik met de dag groeien en ze komt minstens 3 kilo aan elke dag
maar volgens omstanders valt het allemaal best wel mee......
!
)
bubbels schreef:Grappig dat je bij drachtige merries vertedert en vrolijk wordt als ze proberen je hersenpan in 2en te schoppen (afblijven buik/uier etc.).
dreigen wel.. maar dat is logisch! Het is daar super hard en helemaal uitgerekt! Gewoion heel gevoelig allemaal! Dat is hun eigen buik en veulentje en ik vind het al heel wat als wij daar gewoon aan mogen zitten!
. Maar nu is dat omgeslagen in een boosgezicht en een dreigend achterbeen: blijf af!
.
. Want van de week was ik gevallen (papa was zo idioot om de vloer éxtra EXTRA glad te maken net voor de trap, waar ik vanaf kom gestormd). Anyway, ik ging dus onderuit, viel behoorlijk hard op de grond met een vinger onder mijn scheenbeen. Op mijn scheenbeen staat nu ook echt een blauwe plek in de vorm van een vinger en mijn vinger is blauwloos
.
! Zo horen winters eruit te zien, ik moet al die storm en regen allemaal niet hoor
! Heerlijk is het hierCitaat:Heerlijk weer is het vandaag trouwens! Bij jullie ook? Hier schijnt het zonnetje en is er een strakblauwe lucht ! Zo horen winters eruit te zien, ik moet al die storm en regen allemaal niet hoor !
. Vanochtend om 9.00 een buitenritje gemaakt. Heerlijk, geen verkeer, de zon komt nog op. overal mistig, tussen de weilanden door. Allen met Lady..pff...voelde me echt het gelukkigste meisje op aarde ongeveer! Zo mag het altijd wel blijven.
). En moet morgen werken, dus dan kan ik ook niet leren. Maar heb net 3 uur geleerd en ik vind het wel genoeg
. Gohh...waar ken ik het van. Heb er 2,5 uur op zitten. Kan me echt niet concenteren. Jammer genoeg hebben we morgen het huis vol...dus gaat het ook niet echt lukken. Dat wordt denk ik een herkansingCitaat:natuuuuuuuurlijk weer op het allerlaatste moment begonnen, as usual
() Tinne schreef:Marije, ligt het aan mijn pc of werkt je site op dit moment niet optimaal? Als ik op de link klik voor de geboortedatum uit te rekenen zegmaar, dan krijg ik de hele tijd een scherm van ICMC-hosting.

) en toen ben ik met ze gaan wandelen. was erg lekker ben helemaal naar het bos gelopen. heb nu wel erg lange armen.. in de ene hand een drachtige en vrij slome merrie aan de andere hand een hyperactief spring-ding

.
. Het lijkt of hij vader wordt in plaats van pleegvader.
Kitty schreef:Donderdag tijdens mijn les hebben we voor het eerst twee keer een zuivere galopwissel gesprongen. Heel netjes vanuit de contragalop, omstellen en hop, wissel. En dat terwijl ik nog wel zoiets had van even wachten tot na de bevalling.
Maar nee hoor, mijn acht maanden drachtige merrie deed het zomaar eventjes heel soepel.
Hopen dat ze na de bevalling nog steeds zo werkwillig is!
.