Normaal blijven ze hier gewoon buiten, ook bij licht onweer. Fokker had een inschattingsfoutje gemaakt.. Stress + verminderde weerstand was gewoon teveel voor de baby.
Caresse07
Geplaatst: 03-06-09 11:41
Ja heb hele goede zwemmers besteld en DA opdracht gegeven om ze nog eens goed wakker te schudden en zo
Bij ons blijven de paarden ook gewoon buiten hoor sokje, sommige dingen kun je nou eenmaal gewoon niet voor zijn of voorspellen, dat is gewoon domme pech dat het gebeurd is, maar blijft wel heel verschrikkelijk
@ Richtje: GEFELICITEERD!!! @ Sokje: Wat een rot bericht, maar ik zou idd ook blij zijn dat het de mijne niet is.
pretty
Geplaatst: 03-06-09 14:15
ik ben toch altijd blij als ze snachts binnenstaan met onweer..sneu bericht!
Alle drachtige merries gefeliciteerd!! Schiet lekker op nu in dit topic,mocht ook wel eens!!
Pretty is ook thuis,ze moet 15/6 gescand worden,ze had een dubbele ovulatie dus weer kans op tweeling...denk dat ik ze gewoon ga terugbrengen voor een paar daagjes,dan kunnen ze in het station afknijpen en controleren. Zij is nu ook voor 't eerst dichtgezet,hoop dat dit de oorzaak was!
PJ: ah morgen insemineren! Spannend! Ik ga vast duimen voor je!
sokje: ah wat een triest bericht zeg! Hier blijven ze ook buiten 's nachts, kunnen wel schuilen onder bomen maar hebben geen stal. Echt slecht weer was het hier ook niet. Als dat wel voorspeld word kunnen ze altijd op stal gezet worden.
pretty: hopen dat ze drachtig is van één!
richtje: ah wat super dat er één netjes is blijven zitten! Van harte!
hiboune: Sta je er nog niet op? Ik ga eens aan de bel trekken
Nog even de vraag of mensen die hun merrie nog niet hadden opgegeven in dit topic nog even een pb willen sturen. (Dus niet kijken of ze er nu al bijstaat, want dat kan niet, maar of je al een berichtje had gestuurd) Naam merrie x naam hengst - uitgerekende datum. Dan kunnen ze allemaal tegelijk mee met de aanpassing
Caresse07
Geplaatst: 03-06-09 15:50
@Pretty: ik hoop dat ze drachtig is van maar eentje
@hiboune: vrijdags werk ik niet hoor, vind 4 dagen wel genoeg
pretty
Geplaatst: 03-06-09 15:51
ik ga wachten met merrie op de lijst te zetten tot ik zeker weet dat ze drachtig is in elk geval!
Caresse07
Geplaatst: 03-06-09 15:53
Ha ha, ja ik ook hoor pretty, maar kan ook niet anders want anders kun je ook geen uitgerekende datum opgeven natuurlijk
Denk dat jouw merrie precies een week vooruit loopt op de mijne want als ik goed heb geteld zou ik 22 juni moeten scannen
hiboune
Geplaatst: 03-06-09 15:55
goed zo nicole
ik werk nu nog maar 15 uurtjes zit nog met de nasleep van ziekte van pfeiffer..
pretty
Geplaatst: 03-06-09 16:03
PJ inderdaad,moesten die merries van ons nu es gaan meewerken dan schelen die van ons maar een weekje ofzo. Uitgerekende datum geven is niet zo moeilijk als je de datum van de eisprong weet hé.
Caresse07
Geplaatst: 03-06-09 16:04
Ha ha, ja dat is wel zo maar als je niet weet of ze drachtig zijn weet je ook niet of de datum klopt, dat bedoelde ik eigenlijk
He bah hiboune Gaat wel beter nu?
pretty
Geplaatst: 03-06-09 16:05
Ja is juist. Pfft hoop zo dat 3 x scheepsrecht is hier
Caresse07
Geplaatst: 03-06-09 16:09
Nou ik duim voor je in ieder geval
Hoop dat het bij mij eens eerste keer raak is, zou wel leuk zijn.