Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Klik voor meer
... maar dat is toch helemaal niet nodig, ze is gewoon drachtig van dat prachtige valk-meisje !!

Voor Blos vind het niet erg, want ik wilde haar toch niet dekken dit jaar. Maar Miss heeft helemaal geen veulenhengstigheid gehad, Puzzel alleen haar veulenhengstigheid, en toen 3 maanden later pas weer.
Ik wil toch echt Miss nog drachtig krijgen dit jaar! Anders zijn er maar 2 van de 4 drachtig, dat is wel erg weinig..) Keeva schreef:Plaaaaaatje, Destiny![]()
Jenny, ik beur wel mee, hoor... maar dat is toch helemaal niet nodig, ze is gewoon drachtig van dat prachtige valk-meisje !!
Maarrr je zit al de helft joh! 
) Maar Miss heeft geen veulenhengstigheid gehad, al zegt de DA dat dat eigenlijk niet kan.. Dus dat ze het gewoon niet getoont heeft. Op dag 20 heb ik haar hengstig laten spuiten, maar nee hoor, dat is morgen 2 weken geleden en er is nog steeds geen hengstigheid te bekennen. *zucht*
)
een schimmelmerrie voor jou! Niet voor de zekerheid nog een shotje gehad? (eitje schijnt als ie weg is nog een tijdje toch vruchtbaar te zijn)

) want ik dek toch neit door net als jij en uhh ok als ze wel draagt is het handig..
) salade nam?