Marlijn: ik ben benieuwd naar jou nieuwe merrie. T.Z.T komen er hier vast wel foto's toch?!
MarijeR: jammer dat ze allemaal behalve Macy weg moet doen, maar idd. een mini is veel handzamer.
Van Sjanty zal ik a.s maandag weer foto's plaatsen, dan zit ze precies op 200 dagen. Ik heb wel het idee dat ze nu echt begint te groeien.
Wel even een foto van hoe ze zich voelde vandaag

Moe

Kan wel op stal slapen, maar hoe lang moet dat dan? Ze geeft echt geen enkel voorteken! Met mijn reuma is het niet echt aan te raden om weken in de stal zelf te slapen.
Heb nog over een internetverbinding gedacht, maar de mensen die daar wonen hebben geen internet, moet ik dus ook nog daar aanleggen. Niet erg handig dus.
We hebben dus inderdaad 19 veulens gefokt, maar bij allemaal is het altijd goed gegaan zonder dat er iemand bij was. Is een risico, maar ik neem dat risico maar.
Supernieuws!!!!

Echt lief.. Miss is echt haar pleegmama, Dushi heeft echt blind vertrouwen in haar
Kan het allemaal nog niet bijhouden. Ik heb wel meegelezen en de nodige goede en minder goede dingen voorbij zien komen.