Gefeliciteerd knolselder en wat leuk dat de kids er dan bij zijn. Ik heb Elena wakker gemaakt want ze wou het ook nog eens zien. Blijft bijzondere ervaring voor hen alsook voor ons nog vind ik.
Ik heb Lisanne ook beloofd dat ze erbij mag zijn nu. 6 jaar geleden was ze nog te klein en ik ben heel blij dat ze 3 jaar geleden ook niet bij het doodgeboren veulen was. Nu is ze 12 en ze was ook bij het insemineren en scannen, dus heel mooi om het hele proces te mogen meemaken.
Gefeliciteerd Knolselder Wat een mooi kleurtje zo te zien en hopelijk gaat het drinken ook snel lukken. Helpen of melken zal echt kniel- en bukwerk voor je zijn
Riv_Q
Geplaatst: 03-04-21 21:27
Owww gefeliciteerd Knolselder!! wat een hummeltje benieuwd naar droogfoto's straks. Hopelijk gaat het drinken snel goed.
Oh wat maken sommige het al spannend! Anouk, muronia, flori
Muronia, zijn je slaapdiensten nu over of heb je er nog 1 te gaan? Lijkt erop alsof ze toch zo lief is om op je te wachten misschien
Ik heb morgen een dagdienst net als vandaag en maandag nog een slaapdienst staan
Knolselder ik hoop dat het drinken inmiddels lukt.
tamaramt
Geplaatst: 03-04-21 21:39
@knolselder: gefeliciteerd Hopelijk lukt het drinken snel.
Evelinee_
Geplaatst: 03-04-21 21:47
Hi allemaal,
Ik volg dit topic nu afgelopen 2 weken en vind het zeer interessant om alle verhalen te lezen! Gefeliciteerd aan alle al geboren veulens! Genieten om te zien!
De reden dat ik sinds 2 weken dit topic volg is omdat ik vanaf toen ook pas wist dat mijn merrie drachtig is. We hebben haar vorig jaar juni gekocht, niet wetende dat zij drachtig was/is. Verkoopster heeft ons verteld dat de merrie naar de hengstenhouder was geweest, maar dat de dekking niet gelukt was. Ontzettend zonde voor haar, een gelukje voor ons. Want het veulen is ontzettend welkom! Ook weten we daardoor geen precieze datum waarop zij uitgerekend is, nog spannender!
Zowel voor de merrie en voor mij is het allemaal nieuw! Dus al jullie verhalen en ervaringen komen zeker van pas!
Aangezien het paard aan huis staat ben ik, sinds dat zij meer uier gekregen heeft, elke nacht het bed uitgegaan om te kijken.
Daaruit komt meteen mijn volgende vraag aan jullie: Het uier is nu het weer wat kouder is weer ontzettend geslonken. Zou dat een teken zijn dat ik mijn nachtelijke onderbrekingen even kan staken?