Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimsel94 schreef:Heb je geen scan abonnement bij de hengstenhouder twinklebel? Of laat je telkens je eigen arts komen?
Kimsel94 schreef:Ik bracht haar om te scannen, was het bijna tijd om te insemineren, dan bleef ze daar tot ze geïnsemineerd was. Wanneer het ei weg was, haalde ik haar weer op en ging daarna terug op 15 dagen om te scannen op tweelingdracht. Eerste ronde niet gepakt, dus toen is ze nog een paar dagen mee naar huis gegaan en 4 dagen later weer gebracht voor tweede inseminatie, nu ook weer wanneer het ei weg was, weer opgehaald en weer op 15 dagen gaan scannen voor tweelingdracht. Die hadden beide gepakt, dus arts moest er eentje kapot maken, lukte niet op 15 dagen, dus is ze weer een paar dagen gebleven en heb ik haar op 17 dagen weer opgehaald. Toen afgelopen weekend op 35 dagen weer terug gegaan om te laten scannen..
Dus ja het is veel heen en weer rijden, maar het kost mij slechts wat tijd aangezien de brandstof op de rekening van de zaak gaat
Murosch schreef:Evita spannend, dan op naar een mooi (rood) veulentje?
Twinklebel schreef:Wel gezellig dat je zo dichtbij woont Kimsel! Kunnen we bij elkaar op kraamvisite. Heb jij haar aan huis staan?