Dag 326 hier vandaag... zij slaapt beter dan ik hahaha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caesar schreef:BusyMissy schreef:Ik krijg hier geen foto geplaatst van mijn Dikkiedik, wat doe ik fout?
Volgens mij was er vandaag server onderhoud en had dat gevolgen voor uploaden. Staat iets over op de voorpagina. Misschien heeft het daarmee te maken? Ik had er geen last van.
Chantalll schreef:Wat een heerlijke bolle buiken![]()
Suffie nogmaals schitterend veulen !
Ceasar :maar koetje blijft mijn favoriet. Ze heeft mijn hart gestolen
BernetteO : Welkom !
Anouk: Heerlijk als ze zo onbezorhd liggen niet wetende dat hun baasjes slapeloze nachten hebben![]()
Siptje: Gefeliciteerd met de mijlpaal en veilige zone !!!
Linda:
Siptje schreef:Dankje dustin!
Silvana lijkt beetje op baby haar uier voor de moment![]()
Kweet ook niet waar ik me aan moet verwachten bij baby is de ene uier vol en minder kneedbaar de andere minder en ook gevoel dat er nog niet overal melk zit in die :p
silvana1984 schreef:Siptje schreef:Dankje dustin!
Silvana lijkt beetje op baby haar uier voor de moment![]()
Kweet ook niet waar ik me aan moet verwachten bij baby is de ene uier vol en minder kneedbaar de andere minder en ook gevoel dat er nog niet overal melk zit in die :p
Weet ook niet wat ik er van denken moet hoor ze moet nog wel ff maar gooit haar stal over de kop sinds 4 dagen ong. En haar banden zijn ietsje slapper maar nog lang niet genoeg wel is ze erg moe en af en toe stront chagerijnig
linda2008 schreef:Tinniie, haha heel duidelijk klaar met die buik
Faline, ahh wat een knappe meiden zijn het toch!!
Carmuh, jij bent écht de eerstvolgende hierkan niet lang meer duren als melk druppelt!
Hier nog steeds geen vooruitgang... nog steeds een overduidelijke 5.5 PH test
[ [url=m/TWffZO.jpg]Afbeelding[/url] ]