Dit is voor het eerst sinds iig gisteravond uurtje of 8 dat ze is gaan liggen, denk dat er nu eindelijk schot in de zaak zit
Dat dacht ik dus ook.Volgens mij duurt het nu echt niet lang meerArwenLune schreef:en liggen en dan gelijk weer opstaan is toch vaak ook een teken dat het begint te vlotten?
Ik heb net gegokt dat haar veulen om 23:41:16 geboren word (morgen om 6:41:16 Nederlandse tijd). Nog even een paar uur wachten Frosty
Cupid schreef:Ik heb net gegokt dat haar veulen om 23:41:16 geboren word (morgen om 6:41:16 Nederlandse tijd). Nog even een paar uur wachten Frosty dan zit ik te kijken hahaa
Cody schreef:Ik zeg: binnen nu en anderhalf uur is het er Doe maar OF dit half uurtje, of over een anderhalf uur
Ik gok dat het veulen er in ieder geval voor 22.00 uur is.Ik neem het maar een beetje ruim, heb al meer gedacht de afgelopen dagen
PintoNatal"][quote="Cupid schreef:Ik heb net gegokt dat haar veulen om 23:41:16 geboren word (morgen om 6:41:16 Nederlandse tijd). Nog even een paar uur wachten Frosty dan zit ik te kijken hahaa[/quote](Welke tijd) hebben jullie gegokt?