Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Ik duim voor je                                                         
 ,geen doen aan!

ik DACHT gister een vruchtje te voelen, was aan haar buik aan het voelen en opeens voelde ik een bolletje ploppen 
 geen idee of het een vruchtje was of iets anders (een drol 
  hahaha ) maar voelde best gek 
 ook lijkt ze dikker, heeft druppeltjes slijm uit haar vulva, is brommerig tegen andere honden (al vanaf het begin) en haar tepels zijn groter                                                         
  Vruchtje is nog wat te klein om te zien maar zag er zo goed uit, niets verontrustends nog dus! Pfff hoop stress minder... kan natuurlijk nog steeds mis gaan maar ben blij dat het nu nog goed zit. 
 Zo aan de namen te zien twee IJslanders?

Ik hoop dat ze dadelijk afslaat.. dan is het precies weer 7 dagen...                                                         

[/quote]                                                         

vind ik niet erg 

Dustinlover schreef:Wat een gave silverdapple hengst zeg crazycat!! Helemaal mijn kleur
 Ik hoop dat mijn empty ook drachtig word van ons silverdapple hengstje dan heb ik ook 50% kans op zwart of silverdapple. en nog 50% kans op overo omdat empty die waarschijnlijk draagt