Ja.. we hebben weer beeld gelukkig! Ja precies.. ik denk inderdaad dat ze de camera zelf uitgeschakeld hadden. Het zag er natuurlijk ook wel een beetje vreemd uit.. Ze was gewoon rondjes aan het draven/bokken/galloperen door de stal heen. Arm dier... Zal wel gruwelijk last hebben!
bij mij is het nu weer zwart Ik hoop echt dat het nog goed komt maar het zag er niet goed uit. Ze voelden naar een hartslag en ademhaling dus ik vrees dat die er niet was...
zo, ik schakel net in en ben eerst jullie berichtjes maar ff gaan lezen.. De stal heeft wel een topic op marestare, maar daar staat nog geen informatie op. We zullen even moeten wachten dus. Maar als ik jullie berichtjes en die van marestare leest klinkt het niet best...
Cchanny en stichtlover: wat sneu dat dit dan jullie eerste bevalling is. Gelukkig komen er nog een heleboel veulentjes aan...
he wat sneu, zowel voor moeder als voor de eigenaars ik verwacht hier zelf ook twee veulens, hoop echt zó dat die goed gaan ( heb ze niet online )staan topics van in mijn onderschrift