Lafayette Succes, dat had Bar om 1 uur snachts ook, en om 2.35 was het veulentje er... Hopelijk laat ze je echt niet meer lang wachten!! Ik hoop dus morgen te lezen dat er een veulen is En morgen hoop ik ook dat Ineke een verslag heeft gemaakt (met foto's uiteraard )
Geboren om tien voor 11 een prachtig merrieveulentje. Veulen was erg groot dus ik heb moeten helpen bij de geboorte. Inmiddels staat de kleine en is ze op zoek naar de melkbar. Nageboorte is er ook al volledig af.
De link is de film van de geboorte, om kwart voor 11 wordt het veulen geboren. Film start om kwart over negen en duurt tot kwart over 11, dus je moet even zoeken naar het juiste moment.
Ja, Guineverre is natuurlijk een beroemde naam, de minnares van koning arthur heette zo. Hafwen is omdat ik haar wou vernoemen naar 1 van de nachtmerries in het verhaal zomer in angst. Hafwen betekent zomerse schoonheid
Hoera o ja het is geboren!!!!!!!!!!!!! EEN HENGST!! zijn naam is NIRO Z
vannacht om 1:07uur is hij dan eindelijk geboren!! zal straks foto's plaatsen.. alles is vlot verlopen en nageboorte is er ook al af... Hij is de spenen nog een beetje aan het zoeken, maar ja dat moet ook even wennen natuurlijk. Blijf deze nacht op en bekijk hen via onze camera en ga ieder uur eens live kijken...
Hier nog niets.... Gisteravond was ik zo dood (slaapgebrek en opspelende pfeiffer, daarbij stond ik te trillen op mn benen en dus mocht ik van vriendlief niet meer gaan autorijden!) dat ik niet meer naar stal ben gegaan en tot nu toe heb ik nog geen telefoontje gehad dus denk ik dat ze nog steeds alleen op stal zal staan.
Zaten kleine dopjes op haar uier, kling was los, wat opgezet en stond wat open en haar muesli had ze ook niet helemaal opgegeten. Ga zo weer richting stal en dan update ik nog wel.