ik weet wel dat de merrie,s bij winoa in de stam zeg maar allemaal vrij zwaar dragen. winoa heeft ook altijd veel vruchtwater,daar zal het ook aan kunnen liggen..
@ Agarcia; winoa kan ook heeeeel goed lopen en er word ook wel serieus mee gereden,het is niet alleen maar een beetje rondhobbelen met kleine kindjes.
hier met mij...
en hier met 14 jarige amazone die haar altijd heel netjes aan het lopen heeft.
en het topic van destijds toen winoa net begon te leren na te geven(wel met gespannen momenten maar goed te zien wat een sportpony het eigenlijk is)
ik kom jullie nog een keertje storen. ik had mezelf aangemeld voor het topic aan het begin al... maar de pony werd niet drachtig en er bleken cysten te zitten.
ookwas ze vuil.... maar nu spookt mij deze vraag door me hoofd... had namelijk opgevangen dat je cysten af kon laten spuiten... maar wat is het resultaat hiervan?? en spoelen kan natuurlijk altijd nog .... maar stel ik laat de cysten afspuiten en noem maar wat 4 van de 6 gaan weg... en laat haar schoon spoelen en haar laat insimineren... (natuurlijk dekken maar niet doen tegen vuil weer?)
hopelijk kunnen jullie me helpen
kelcy
Geplaatst: 19-08-11 17:30
Yunomi schreef:
Annika zit vandaag op 50 dagen.
haha dat is eng zo heet ik zelf
manueeltje84
Geplaatst: 19-08-11 17:45
Hera schreef:
Waw manueeltje, wat een beauty!
Thanx
Maseike
Geplaatst: 19-08-11 22:21
manueeltje ik had de foto,s al gezien ik vind der echt een beauty van een merrie en nee ik ruil niet voor Cyp
manueeltje84
Geplaatst: 19-08-11 22:24
Maseike schreef:
manueeltje ik had de foto,s al gezien ik vind der echt een beauty van een merrie en nee ik ruil niet voor Cyp
Nee dat doe ik ook niet, zou oneerlijke ruil zijn. Dan heb jij er straks 2 en ik maar 1
Maseike
Geplaatst: 19-08-11 22:25
Joh muts gun mij ook wat hahaha
Dwyne
Geplaatst: 19-08-11 22:32
Hier een nieuwe aanwinst... Kon stiekem gewoon geen 11 maanden wachten Meet Groa, Advance x Hors La Loi merrieveulen
Dikke buiken foto's hoef ik nog niet te maken je ziet er nog niets van hier. Maneel die van jou is weer prachtig!
Joto
Geplaatst: 19-08-11 22:32
Zo ik ben gesloopt, maar zal toch ff update over Indira geven..
Eergister en gister liep ze al beduidend slechter dan de dagen ervoor.. Maar nog steeds op het harde niet dramatisch.. Maar vanmiddag liep ze daar bijna slechter op harde als op zachte. Ze heeft iets (Ja hele moeilijke naam), Eerst begonnen met verdoven, bleek toch vanaf de kogel iets te zijn (Ben ik toch weer niet zo gek he ). Uit eindelijk toch been op de foto, alles punt gaaf gelukkig, geen slijtage, maar.. Er zat toch iets in de kootholte wat er niet hoort. Het is bot wat is aangegroeid (tja wat is het? Een soort wildgroei? Zal eens navragen, beestje heeft lastige naam, nog niet Jip en Janneke taal gehoord). Wat te zien was.. Was dat het langer dan 2 week zit. Dus waarom krijgt ze nu ineens last? Precies op die plek, zit de aanhechting van een pees (Ook iets met sesambeentje). En nu is de grote vraag.. Wat is er kapot/ dan wel beschadigd qua pezen/banden.
Dat ze slechter is gaan lopen, is al geen goed teken. Doordat er vloeistof van verdoven zat, konden ze geen echo maken, dus die staat voor woensdag gepland.
Eerlijk is eerlijk.. Ik heb mn twijfels of dit een happy end gaat worden, maar als die kans er wel is..Ga ik me daar ook 1000% voor inzetten.