Rivaldo schreef:Doen we hem weer overnieuw als er wel wat gebeurt?wie doen we overnieuw, hebben jullie belboom gedraaid voor een low? ik heb nog niet doorgebeld namelijk, alleen bij een high toch?fill me in, wat is er allemaal gebeurd
Steffi_H schreef:Ik zie echt niets dat op een bevalling lijkt bij summer hoor dan kijk je niet ....ik ken summer langer dan vandaag
Citaat:Ik zie echt niets dat op een bevalling lijkt bij summer hoor Ze is toch niet onrustig? Nou ja, ik weet et niet maar ik zie niets speciaals Ik trek men woorden trug.. Sorry
Steffi_H schreef:Ik zie echt niets dat op een bevalling lijkt bij summer hoor *breekt ook in* Dat vind ik niet zo slim van je Ik ken Summer ook al langer dan vandaag.Succes Dana, ik hoop dat alles goed verloopt!
thnx eydis.. ik heb jolliegirl gesmst maar die heeft geen pc nu dus moest je even succes wensen van haar dana!en ook van mij natuurlijk
EmDee schreef:Steffi_H schreef:Ik zie echt niets dat op een bevalling lijkt bij summer hoor *breekt ook in* Dat vind ik niet zo slim van je Ik ken Summer ook al langer dan vandaag.Succes Dana, ik hoop dat alles goed verloopt! Heb ik dan iets verkeerd gezegd?