potverdikkie schreef:Ik kreeg trouwens in dit topic de opmerking.....als de zoveelste Dublin......Dus als jullie nog andere namen weten? MOET EEN PLAATSNAAM ZIJN!!!
had je ook dublin gekozen voor merrie veulen? btw?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Ik kreeg trouwens in dit topic de opmerking.....als de zoveelste Dublin......Dus als jullie nog andere namen weten? MOET EEN PLAATSNAAM ZIJN!!!
kleppie schreef:Hallo,
Ik lees al even mee, spannend hoor.
Was het nou slijm dat ze had? Want als dat zo is laat de geboorte meestal niet lang op zich wachten.
sigrid1182 schreef:potverdikkie schreef:Ik kreeg trouwens in dit topic de opmerking.....als de zoveelste Dublin......Dus als jullie nog andere namen weten? MOET EEN PLAATSNAAM ZIJN!!!
had je ook dublin gekozen voor merrie veulen? btw?
potverdikkie schreef:õkay, ik wacht vanavond als we met ons allen weer zijn even af......betreft verbinding.
Eyecatcher schreef:Pvd het lijkt wel of ze aardig snel ademt... of komt dat nu omdat de verbinding sneller is?
Eyecatcher schreef:kleppie schreef:Hallo,
Ik lees al even mee, spannend hoor.
Was het nou slijm dat ze had? Want als dat zo is laat de geboorte meestal niet lang op zich wachten.
slijm heeft ze nu al bijna 3 dagen
Jolliegirl schreef:je hebt ene verplichting aan een D ?
jennyk schreef:*zit nu te denken of er een Frieze plaats is met een D....zal vast wel