Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hiboune schreef:zo wakers succes weer!
als jullie iemand weten die een heel goed huisje te bieden heeft:
alano is te koop!(shetveulen hengst van 2 mei 2007) bijna helemaal wit met vos koppie en 3 vlekjes)
huil huil..
maar t moet want we willen toch graag volgend jaar weer een veulentje fokken en we wachten op een merrie!zodat we moeder en dochter kunnen houden..dus hopelijk volgend jaar een merrie!
hiba wordt in haar volgende hengstigheid weer gedekt(sla de veulenhengstigheid over)
welterusten!
Amandake schreef:@Marlijn : alles goed met de merrie ?
Hier zijn alle veulens voor de verkoop , gisteren ging er iemand komen voor Ymke maar niet komen opdagen !! Even verwittigen kan toch niet zo moeilijk zijn ?
Maseike schreef:@ whiz ik ga vandaag foto,s maken van monnieals ik een lel voor mij oren krijg als ik bij der tietjes kom dan hou je de foto daarvan nog tegoed
Maseike schreef:hahahah ik had een halfinger die deed ook alles in een hoekje, dat was altyd zooo fijn zelfs op
de wei
bij mon is het niet meer bijtehouden die laat alles vallen door heel de stal, en lijkt wel of haar plas zooo sterkt ruikt nu pfff.
Maar het viel mij dus op dat ze als ze op stal staat erg lang plast en dan gaat eten weer plast en eten op gaat ze weer plassen alleen er komt niks uit![]()