Wheeeee!!! Als jullie dus de link van Shoshone aanklikken,dan krijg je eerst de site.En wat gebeurt er als je op Streaming cams klikt? Dan gebeurt er bij mij namelijk niks Heeft die pagina met al die cams,waar je dus de cam (3 en 4) aanklikt een link?Nee zeker?
ja dat krijg ik dan nog wel die pagina's dat je de cams aan kunt klikken maar dan gaat ie bij mij niet verder, ik heb zo'n beveiliging tegen de cams ofzo en die pagina heeft idd geen link helaas..
Nee,ik klik op streaming cams,de tekst wordt dan wel paars,maar er gebeurt verder niets. Ik heb hem gisteren nog gewoon aan gehad Nou ja,dan hou ik het maar bij Raven vandaag.Die ligt nu
doeg! ik ga raven ook maar aanzetten.. treasure heb ik op de andere comp aan die kan ik wel zien alleen op de andere comp. en raven kan ik wel weer zien op deze comp.
Low alert voor Raven, maar zij staat nog steeds alleen.. En Shoshone...? Natuurlijk ook....(had net zo goed niet hoeven te kijken )
Update Raven: Well Raven is showing good signs that we are close now.. She hasn't touched her grain from this evening and she always eats she is a slow eater but she hasnt eat, just been munching on her hay is all.. she has been leaking milk just no dripping.. which she may not be a dripper.. so I decided to have a low alert put out. So now we sit and wait... Shiloh is doing great, likes to bug me while I clean the stall.. Savannah is looking really good today, she is takeing it like a trooper, her face is not swelled now as bad.. and the stitches are holding great.. well I need to go dry my hair just got out of the shower.. I be around tonight I got rested up last night, gonna need it from the looks of it.. Have a good night everyone.... I be in and out of the board...