Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Gefeliciteerd Luna en Ice
Balen voor Nova, tja je niet ongerust maken maar heel grote follikels hebben me al geleerd dat die niet goed zijn.
Ik dacht dat de darmwand pas na 7 dagen sloot. Dat hebben ze me toch gezegd toen men veulen paar jaar geleden clostridium kreeg. Bacterie die in de bloedbanen was terecht gekomen omdat de darmen nog niet gesloten waren.
Ik scan op 75 en 105 sowieso nog eens dus dan doen ze Pretecho ook, 60 dagen lijkt me erg vroeg. Hier pas vanaf 75 normaal. En voor 105 want dan ligt het te diep. Om nu speciaal te scannen daarvoor zou ik niet doen want ik heb nog geenenkele keer geluk gehad dat ze het duidelijk zagen. Ze liggen op die leeftijd vaak te slapen.
AM_Horses schreef:Gefeliciteerd Luna en Icecrystal
Mirjamalvaro. Spannend!
Cp. Toont de shire niet goed hengstig? Welke hengst kies je nu uiteindelijk voor haar?
Muronia. Het is voor een goed doel, al is achterlaten nooit fijn. Hopelijk komt ze drachtig terug
Fokfanaat. Duimen dat er nu een keer een merrie uit komt. Van welke hengst heb je haar nu drachtig?
Kyrkelover. Hopelijk een mooie eisprong en met 18 dagen drachtig
Quir. Dat lijkt me niet leuk fokken zo. Het kost al genoeg en dan dat de waardes lager liggen als de kwaliteit. Maar als ze voor jezelf zijn, is het natuurlijk anders als voor verkoop
Wild Thing heb ik vanavond nog geinsemineerd. Ei is afgespoten, als het goed is vrijdag weg dan spoelen we voor de zekerheid nog na. Deze cyclus loopt nu wel zoals het hoort. Niet te kort en mooi hengstig. Hopelijk pakt het nu wel