Gefeliciteerd!
Hier nog niks helaas :/ Vorig jaar heeft ze ons ook een week lopen treiteren met haar slecht humeur voor er iets kwam. Viyenna is dan weer net veel te knuffelig voor haar doen
Inderaad veel druppelende merries! Dat is hier niet zo vaak het geval, zelfs het harsen wil al eens uitblijven

Racen jongens!
En die van Carmuh mag nu ook wel komen hoor; het wordt prachtig weer dus hoppa, zet jullie prachtige kinderen maar op de wereld lieve merries.
Schat wil je het licht uitdoen in de stal en de luiken los.......... Heb hem een berichtje gedaan, dus ik hoop straks weer beeld te krijgen.
Toen ik naar mijn werk ging en over de deel liep hoorde ik een waterplons, dat was de nageboorte. Dus ik hierop de DA bellen, krijg ik als antwoord; is ben onderweg, maar lopend. Ik heb pech met de auto en sta vlak bij jullie
en droogt inderdaad op als een heel mooi valkkleurtje. Ze is groter dan Dunja twee jaar geleden, die paste nog onder Lara door, dit meiske niet.
Dat er veel wit ging komen wist ik, want Lara draagt sabino en Dunja is ook rijkelijk bezaaid met aftekeningen. 

Veel sterkte nog!