Lukt overigens niet bij allemaal hoor. En ze moeten toch al wel wat uier hebben daarvoor.
Nikita bijvoorbeeld ga ik niet kunnen testen denk ik,vooral omdat ze het niet toelaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
millimeter per millimeter
Ik ga dringend nog eens foto's moeten plaatsen want ze lijkt wel verdubbeld in volume
Althans zondag toch. Mijn vader had gisteren een foto gemaakt en daar is gewoon niets op te zien
Lijkt wel een foto van een maand geleden. En die buik komt nog steeds niet voorbij haar billen...geloof me, zegt meer over haar billen dan over haar buik
Details zijn nog top secret, maar uuum tis een heel ander kleurtje als Imperiosa

Caesar schreef:Haha spannend Crines, dragend ook? Ben heel benieuwd!! Wel delen he!
En natuurlijk krijgen jullie als eerste een update, omdat jullie zo enthousiast meeleven

lindamusters schreef:Ben heel erg benieuwd Crines! Wat is de uitgerekende datum.....
Blijkbaar wordt je man toch wakker van het trillen, dus dan maakt het niet uit

wat een post!! Jammer dat Karin nu besloten heeft om even stil te blijven hangen. Maar het kan in ieder geval nooit meer heel lang duren. 
mijn maiden merrie vorig jaar was helemaal verliefd op haar buik, die had duidelijk in de gaten dat er een baby'tje in groeide... zo schattig
terwijl ze nu (leeg) weer echt een werkpony is. Al dat gekroel en getut is nu niet meer nodig
Ik heb gisteren ook uitgebreid gebeld met die mensen en het leken me geen bedriegers, maarja dat zie ik anders vanavond wel
Kunnen ze straks mooi de wei op zoals het hoort!

. Ze had een injectie gekregen. En een pasta in haar mond. Die ik gisterenavond nog een keer moest geven. Ook had ik nog een andere pasta gekregen en die moet ik tot dat ze weer helemaal beter is 2x per dag geven. Verder kan ik nu ook weer sand clear geven omdat ze weer eet gelukkig , daarvan gewoon een kuur. Vanochtend was de poep ook weer normaal gelukkig
. Zal straks ff bijlezen en op jullie reageren, want er is alweer veel gekletst zie ik
.
chimello schreef:Waar zijn die melktestjes verkrijgbaar? Misschien moet ik dat ook eens gaan proberen
Noisy schreef:Laat je de merrie ook keuren Crines, of neem je haar zo mee? Zou ik persoonlijk wel een aardig risico vinden.
Gelukkig gaat het weer beter ML.
Hoelang moet ze nog tot de "safe-zone" Nicole?