Jeetje bluemoon, das ook wat! gelukkig wel van een bekende hengst! Gefeliciteerd en ben benieuwd naar een foto.
Edit: die was er al. wat een knapperd!
AnniekSlijk
Geplaatst: 08-04-15 09:28
Gefeliciteerd stalbleumoon, dat is nog eens een leuke verrassing!
Ik snap wel dat iedereen met een merrie die over tijd gaat het wachten zat is. Ik kijk nu snachts 1x op de camera en kan dan al bijna mijn ogen niet open houden. hier zitten we op 337 dagen. en kan nu al niet meer wachten. ze is de laatste tijd wel wat onrustig, staat veel met der staart omhoog en schuurt best veel. ook ligt ze meer als normaal. verder nog geen harsjes ofzo.
even een vraagje aan jullie. van af wanneer kan een veulen de hele dag/ nacht buiten blijven? ik mag de eerste dagen na de bevalling vrij dus dan kan ik moeder en kind gewoon binnen halen en buiten zetten wanneer ik wil. dus als het regent kunnen ze even naar binnen daarna ben ik niet voor 4e thuis dus dan zouden ze of dan de hele dag naar buiten moeten of tot 4e binnen. maar als ze dan buiten staan is er niemand die ze binnen kan halen als het regent. dus vanaf welke leeftijd kan een veulen wel tegen regen. (er is geen schuilstal aanwezig.)
Siepie
Geplaatst: 08-04-15 09:48
Dag 335 en Natanalientjes uier begint eindelijk goed te vullen!
Ph nog steeds 7.7.
Dit was haar uier gister
Laatst bijgewerkt door Siepie op 08-04-15 09:50, in het totaal 1 keer bewerkt
ik et de merrie met veulen de eerste nacht nog binnen, met camera , voor net even wat extra controle, daarna gaan ze gewoon weer in de groep en staan ze dag en nacht buiten, maar bij mij kunnen ze zelf naar binnen, dus de merrie regelt wel of ze binnen of buiten gaan staan, nou heb ik meestal vrij late veulens ( juni) en dan is het niet zo koud meer , dat scheelt
lauraa, nu is er echt wel verschil in uier hoor, gaat de goede kant op
wow, Antoinette, nu al een nieuw baasje? dat is snel geregeld
Proficiat , wat een mooi oog en moederliefde straalt ervan af geweldig. Geniet van Ragni en mams en voor komende nacht slaap ze, maar dat zal wel lukken
Gefeliciteerd pascalefjord, eiiindelijk en nu genieten maar!!!!
polleman
Geplaatst: 08-04-15 10:24
een paar dagen afwezig geweest wegens omstandigheden. En zou nu 40 pagina`s moeten reageren, sorry medebokkers maar dat doe ik maar niet, zal vanaf nu weer proberen bij te blijven,
Manda gefeliciteerd met eerste veulen van je hengst en wat een benen,
Tinnie gefeliciteerd
dustinlover gefeliciteerd wat een plaatje en gelukkig was je er bij, (waar sleutels al niet goed voor zijn)
Nicole gefeliciteerd mooi om het terug te zien,
pretty dat is schrikken met dat bloed in de uier,
cheytjuh dubbel gefeliciteerd
urielle sterkte met het verlies van je hond, altijd na afscheid te nemen van iets wat je dierbaar is,
Jibbel gefeliciteerd en wat een verassing,
inowa sterkte met deze moeilijke beslissing,
Karin sterkte met verlies van je hond, maar wel fijn dat je zo goed kon praten met de chauffeur
September9 gefeliciteerd ik heb hem voor bij zien komen op facebook,
Joyce en Nicole erg dubbel maar gefeliciteerd en bijzonder dat die op die dag geboren is, probeer toch een beetje van te genieten,
Randhoeve gefeliciteerd en plaats gerust foto`s kunnen we mee genieten,
Lovelyn gefeliciteerd wat jammer dat de staleigenaar zo doet hopelijk kunnen ze vandaag dan de wei op zal wel fijn zijn,
Buenootje sterkte hopelijk is de ontsteking snel onder controle,
Diane_basje gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode,
Caesar pfff 2 ling en dan over tijd
Al_Zawraa hopelijk is je merrie weer drachtig mijn duimen draaien!
jeniej jou merrie houd het goed vol zeg hopelijk komt het kleintje snel,
stalbluemoon gefeliciteerd wat een verassing,
pascalefjord gefeliciteerd
de pendel gaat best goed zo te zien,
sommige merries zijn echt fopmerries. er komen al wel mooie uier voorbij en lekkere dikke buiken, het word mooi weer dus hopelijk snel nog meer veulens voor de eigenaren die a een poosje aan het wachten zijn!
Eindelijk pascalefjord, wat fijn en een mooi koppie hoor en wat kijkt je merrie ook zorgzaam! Nu vandaag van het veulen genieten en wat zul je lekker slapen vannacht...
Bluemoon ook gefeliciteerd, wat een verassing. Scheelt een hoop stress, haha
irischcob
Geplaatst: 08-04-15 10:34
Gefeliciteerd bluemoon en pascale fjord!
Denk inderdaad een hoop veulens erbij volgende week! Hopelijk die van ons ook