Ik verschiet ervan hoeveel melk ze al verliest pffff...... zal er dan vannacht eindelijk een veulen komen?
arabs
Geplaatst: 25-04-11 22:37
Hey allemaal, ik ben net terug van stal en de merriebrok heeft haar werk gedaan! het veulen heeft goed gegeten, hij had terug een rond buikje en was veel levendiger dan daarstraks. Hij heeft tweemaal geplast op het uurtje dat ik daar was. (vanmiddag was hij enkele keren zo gaan staan maar er kwam niets, en de ribben staken er wat te hard door, en hij was zo ongedurig om de vijf botten terug naar die spenen...) Hij dronk nu ook langer aan elke speen. Ik ga dus vanaf nu 4kg per dag geven tot ze 24/7 op de wei staan en dan bekijk ik het even opnieuw. Wat een opluchting nu kan ik slapen... Bedankt voor jullie tips en hulp, groetjes!
Zie allemaal boobies voorbijkomen.. Sommige zien er al veelbelovend uit!
Neon.. Nee Alonna draagt nooit de 11 maanden uit en ik gok er ook op dat we het nu met 320 dagen kunnen verwelkomen. Zou beter voor dr zijn met dr zere pootje.. Want ik gok er op dat het voor die tijd niet gaat genezen omdat ze zoveel gewicht meesjouwt..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-04-11 22:55
Snoevie schreef:
Neon haar uier lijkt wel iets teruggelopen
Was het maar zo dat het lijkt. Uier is teruggelopen. Maar dat is eigenlijk al snel daarna gebeurt, en nu blijft ze al een paar dagen op dezelfde uier hangen.
En Toobs vandaag... die aangezien Hepsi de vliegerietis had ook jolig werd.
En de Hepsie was zooooooo blij dat ze omdat het paasmaandag (dus zondag) was, ze haar leren halstertje om mocht, met haar nieuwe neusbontje... je ziet haar stralen.... foto's maken valt overigens niet mee, nieuwsgierige jetje loopt steeds recht je camera in.