Oh Marlijn, toch nog helemaal fout afgelopen. Dit is de juiste beslissing geweest, als je al zo met je leventje moet beginnen. Heel moeilijk om je veulentje te moeten verliezen en dan ook je merrie nog achter te moeten laten, maar ik denk dat je toch het juiste hebt gedaan, ze wordt daar goed in de gaten gehouden, lijkt me toch een fijn idee in dit geval. Hopen dat het snel beter met haar gaat en ook een dikke knuffel voor jou en dat je het allemaal maar een plaatsje kunt geven straks.
@ marlijn heel veel sterkte met dit zware verlies. Maar je hebt de juiste beslissing genomen!
Update van bonnie haar ventje, nog steeds geen neem Het ging vandaag eigenlijk super met hem, hij darteld al wat door de stal heen, slaapt iets minder. Maar hij heeft vandaag nog niet gepoept, hij probeert het wel iedere keer.... Is dat ernstig? Gister heeft ie wel drie keer gepoept en was die ongeloflijk in de schijterij, zouden zijn darmpjes dan nog niet helemaal vol zijn, of dat het nog wat op gang moet komen? Kan iemand mij daar uitleg over geven?
Marlijn; je hebt alles gedaan wat je kon, en je hebt kleine Merryn een enorme lijdensweg bespaard. Je bent goud en goud eerlijk geweest maar wat een vreselijk moeilijke beslissing.. En dan ook je lieve merrie achter moeten laten.. ze is gelukkig in goede handen. Ik duim heel hard voor Missy.. waarom moest dit nou toch zo lopen wat is het toch allemaal vreselijk oneerlijk.. Heel veel sterkte!
Ik ben er ook van overtuigd dat je de juiste beslissingen hebt genomen voor je dieren Marlijn. Het heeft niet mogen zijn voor kleine Merryn, maar Missy is in goede handen nu dus concentreer je nu maar ten volle op je merrie die je heel hard nodig heeft. Sterkte, het zijn maar woorden maar hopelijk geven ze je toch iets van troost.
Marlijn jullie hebben voor het bestwil van het veulen gekozen en niet voor jezelf en hem daarmee veel pijn bespaart. Ik begrijp dat het geen troost is, maar veel sterkte ook met Missy
Marlijn: Zoveel te vroeg, ik denk dat het al een wonder is dat hij uberhaupt nog een tijdje bij jullie is geweest. Jullie hebben er super je best voor gedaan, het heeft niet zo mogen zijn Kan me voorstellen dat je het erg vond dat missy daar bleef, ze kunnen haar daar wel meteen goed in de gaten houden, hopelijk knapt ze snel op en kan ze weer mee naar huis.
Wakers allemaal veel succes en kom ons morgen opvrolijken met goed veulennieuws!
Marlijn heel veel sterkte met alles!! Zo'n klein ventje die er niet meer mag zijn Ik hoop dat je merrie meer geluk mag hebben en dat ze maar weer snel thuis mag komen!
@Proudjustify Over mijn ziekte, ik heb een Chronische vermoeidheid, door een zware depressie is deze erger geworden en niet meer weggegaan. Daardoor is mijn afweersysteem heel erg laag en word ik, als er maar iets heerst, weer ziek. Als ik dan ziek ben, doe ik er ook heel erg lang over eer ik er weer vanaf ben. En daar word ik zelf ook weer moe van:( Loop nu bij een psychologe en die zegt dat als ik het accepteer, ik me dan wel wat beter ga voelen... Lekker makkelijk gezegd, ik ben 32 jaar en kan dus bijna niks, ben al blij als ik me 's morgens aan kan kleden. Wat ik al zei, alleen bij Noa knap ik op, ik ben daarna helemaal afgestoffeerd, maar ik voel me dan wel blij en lekker moe. Ach zo hebben we allemaal wat toch
als jullie iemand weten die een heel goed huisje te bieden heeft: alano is te koop!(shetveulen hengst van 2 mei 2007) bijna helemaal wit met vos koppie en 3 vlekjes) huil huil.. maar t moet want we willen toch graag volgend jaar weer een veulentje fokken en we wachten op een merrie!zodat we moeder en dochter kunnen houden..dus hopelijk volgend jaar een merrie! hiba wordt in haar volgende hengstigheid weer gedekt(sla de veulenhengstigheid over)
alleen het beste baasje voor mijn alano! ik mocht hem ook wel houden maar wordt dan gewoon lastig met me andere hengst en het was de bedoeling altijd al geweest om hem te verkopen.. het gaat me toch echt wel aan het hart hoor...
Nét thuis van Cavalia, maar ik wil toch Marlijn en Evelyn nog even héél veel sterkte wensen met het verlies van jullie prachtige kleine kereltje ... arme Merryn, het heeft niet zo mogen zijn voor hem ... Jullie hebben alles gedaan wat binnen jullie macht lag, de kleine hummel is beter af zo ... Nu blijft m'n kaarsje branden voor Missy, hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie haar weer lekker naar huis halen. Hou jullie taai, meiden !!
Hiboune, jammer dat je hem moet verkopen, maar je kunt niet alles houden. Mijn veulen is in principe ook voor de verkoop. Die van vorig jaar heb ik ook verkocht, wist ik al vanaf het moment dat hij geboren was (hij had ook het foute kleurtje ) en ik heb daar eigenlijk verrassend weinig moeite mee gehad.
@Biancaa: Jee dat is wel heel vervelend zeg, dan ben je in de bloei van je leven en kun je bijniks doen. Oh wat zul jij af en toe flinke baaldagen hebben. Gelukkig dat de paardjes je dan afleiding geven en dat je je daar wel lekker voelt ook al ben je dan erg moe als je weer thuis bent, maar dan ben je ook voldaan lijkt mij.
@hiboune: Aah wat jammer dat jullie hem moeten verkopen, maar zoals wij ook altijd zeggen, je kunt nou eenmaal niet alles aanhouden (helaas ). Maar gelukkig kun je nog een paar maandjes van hem genieten en dan een goed baasje voor hem zoeken.
Marlijn en Evelyn Sterkte meiden! Vind het echt heel erg! Heb erg veel bewondering voor jullie! Het is de juiste keuze geweest! Dikke kus voor Missy! Hoop dat ze er bovenop komt!