Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djesseka schreef:@ pretty: Um had een stukje bot afgebroken in haar been en dat moest verwijderd worden. Met goede zorg en heel veel tijd om te revalideren zou ze de sport weer in moeten kunnen (ze liep M2+5)..
(dat betekent: stallen uitmesten
)

omg!!!

KootMiraDrum schreef:Malijn, hoe ver was Spirit hier? (een van de foto's uit je profiel)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=IQCGXXNS
)
Uitendelijk was het gewoon een groot veulen en een hoop vruchtwater
Maarja, vet is ze niet, dus er wat doe je eraan? 
Gelukkig hebben we wel bomen en inloop stallen in de wei en in de paddock, dus ze kan wel lekker in de schaduw staan. 
Spirit is echt mn meisje, dus daar kan ik nogal lang over doorgaan
Volgende week heb ik wat meer tijd om op andere mensen te reageren denk ik.. 
Super nieuws!!
Moet een hoop leren.. (voor school
proefwerkweek
) _Marlijn schreef:Vanaf 8 maanden weigert ze nog te lopen onder het zadel en vanaf 9.5 maand wil ze eigenlijk de stal ook niet meer uitkomen.. Moet je heel overtuigend zijn wil dat lukken (En je moet dan richting het gras gaan)
Gelukkig is ze 'slechts' hoogdrachtig.. 
Tja, leg dat maar eens uit aan zo’n merrie. We hadden het er laatst al eens over, zou zo’n merrie nu snappen wat er aan de hand is? Ze kijken soms ook zo verbaasd als het veulen er achter ligt 
Geloof best dat ze het wel prima vond zo 
Hoeveel dikker is die uiteindelijk nog geworden? Heb je een foto van vlak voor de bevalling? Kan KMD vast zien hoe dat gaat worden 

Nicole288 schreef:Marlijn: Zo, Spirit kan er ook wat van jaHoeveel dikker is die uiteindelijk nog geworden? Heb je een foto van vlak voor de bevalling? Kan KMD vast zien hoe dat gaat worden
Haha, die had hetzelfde idee als ik, Spirit die op het einde liep (hoop ik dan toch?), wat een toeter zeg..
) ik was toen nog niet zo van de foto's 
Mag er geen een meer bij haar in de buurt komen als ze alleen maar denkt aan eten
Behalve als ze jeuk heeft, dan mogen ze haar even komen kroelen
Ach, het scheelt dat ze dit gewend zijn van dr 
Helemaal haar kleur, fel groen/blauw staat haar super
(En een Ankyhalster voor Milo van 4 maanden
Verwend nestje
)

(Al hou ik écht niet van een bonte met alleen een donker hoofd en de rest wit
) Nouja, als er een gezond veulen langs loopt ben ik al hartstikke gelukkig 

Heb het de laatste 3 weken zo druk gehad, ze heeft haar deken niet veel afgehad
(Al ben ik bang dat dat niet gaat lukken
)

1 veulen is 1 juni gekomen na volgens mij 328 dagen ofzo, een andere 31 mei na 330 dagen.. Dus ik denk dat deze wel onder de 330 gaat komen
Missy is netjes volgens het boekje.. Smorgens kegelen, savonds melkspuiten en een paar uur later ligt er een veulen langs
Heeft ze 2 keer gedaan, en ik hoop dat ze dat dit jaar weer gaat doen
ik zou het veulen er wel kunnen uitkijken

moet een verrassing blijven en bovendien wil ik voorkomen dat ze gepikt worden

hoe wass de trip naar engeland?????????