En de stal is lekker ruim ja, 4 x 5,5m. Ik heb er ook vaak 2 of 3 jonge pony's in staan in de winter maar die zijn nu verhuisd naar andere boxen.
Drachtige mutsen hebben voorrang

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:@ MissHis, die van jouw ook nog rond de 50 dagen?? Hoeveel hebben we nu die rond de 50 dagen nog maar moeten? Dat wordt super spannend over 50 dagen!!
Kelan schreef:En Odess, wat goed dat jij die dagen zo mooi bij houdt, daar maak ik dankbaar gebruik van ; ik tel er gewoon 3 bij op, en dan weet ik hoelang het voor Rigaud nog duurt.
MissHIS schreef:Ja Rilexta is op 3 maart uitgerekend, die van jou een dag eerder toch? En dan nog 2 (geloof ik) op 1 maart. Dus dat wordt een spannende tijd!
Nimber schreef:die van mij is 23 feb. uitgeteld.
Volgens mijn reken methodevandaag op de 292 dagen
mijn god die laatste dagen duren veel langer dan de maanden ervoor.
Ik ga binnekort ook maar de veulenbox in orde maken
Misschien helpt dat en komt het veulen nog eerder!
Mac schreef:Ja, Lee is ook echt op haar best als ze drachtig is ... zelfs in haar beweging!
Tsja, konden ze maar altijd drachtig zijn ... helaas heb ik daar niet genoeg plaats voor en niet genoeg...
Tinne schreef:Odess, vandaag is Odessa toch 5 jaar van jou?Gefeliciteerd
! (of was het vorige week, nja.. whatever
)
jeddah schreef:Zo ligt Senna ook altijd! Tegen de wand aan, nooit midden in de stal heerlijk opgekruld!
Odess schreef::oo Wat goed van jou! Ik was het zelf vergetenGister had ik Odess inderdaad 5 1/2 jaar!!
Twijfelde ik eraan of ik Odess nog wel lang zou kunnen rijden, nou dat is nu weer helemaal weg. Gister parcours gesprongen (t/m 80 cm) en madame ging me toch als een speer. Was niets van te merken dat er een veulen in zat. Ze heeft idioot gedaan vanaf het moment dat ze bak in kwam en de hindernissen zag! Bokken en zelfs pogingen tot steigeren... Gek peerd!
Nu voel ik haar uier net en hij begint echt al als een volwaardige uier te voelen. Het gaat me veel te snel; zondag voelde ik pas de eerste beginselen! Het zit me niet lekker. Morgen laat ik haar op stal staan tot de DA komt, dan kan hij precies voelen wat ik bedoel. Ik hoop dat alles in orde is!