Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zebrastreep schreef:Na gisteren en vandaag een beetje twijfels of Ofira nog wel drachtig is , ik zal de vraag volgende week ook eens voorleggen aan de stalhouden , zij hebben immers veel ervaring.
Maar Ofira laat vooral wat vreemd gedrag zien , gisteren begon ze tijdens het rijden weer veel te hinniken en was ze weer meer gevoelig bij het aansingelen. Vanmorgen hoorde ik van mijn bijrijder dat ze een andere merrie aan het bespringen was tot 2x toe. Ze had in ieder geval weer een obsessie met andere paarden.
De afgelopen tijd hebben we dit gedrag eigenlijk niet meer zo gezien. Er staat nog een hengst , maar zover ik weet deed ze daar niks mee ook niet toen hij begon te roepen. Het bespringen van andere paarden hebben we nog niet eerder gezien. Ze was vandaag met rijden weer erg braaf , maar ze was ook tekort bekapt gisteren, want ze liep wederom weer gevoelig.
Ik zit haast weer te denken dat ze hengstig is geworden... Ze is gescand een dikke maand geleden. Dat zou ik als het aanhoudt natuurlijk nogmaals kunnen laten doen.