Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charisma schreef:Spijtig alleen dat ik geen updates krijg van de bevalstal, maar die hebben bijna 80 merries staan die moeten veulenen, dus snap wel dat ze daar geen tijd voor hebben. Ze sturen 's morgens een bericht met foto's als het geboren is...dus elke morgen als ik mijn ogen opendoe kijk ik snel voor een berichtje...maar tot nu toe niks...
Gitte_Tosje schreef:Ik weet niet hoor, maar mijn zoontje is geboren op 22 mei, en ik spreek uit ervaring dat je liever bevalt bij 21°C dan bij 27°C hoor![]()
.
Dus ik blijf duimen voor vannacht
Citaat:Bellen ze je niet als het begint? Zodat je kan gaan kijken als het zou lukken? Of op zijn minst kort daarna toe komt.
Gitte_Tosje schreef:Bij ons geen regen, maar wel veel wind. Opgestaan om de ramen toe te doen nadat eentje met veel lawaai zelf had besloten dicht te gaan ...![]()
Dus misschien inderdaad begrijpelijk dat ze liever een nachtje wachten.
Vervelende is dat er ook bij ons nergens meer vooruitgang te zien is.
Uier is vol en strak gespannen, behalve de spenen
Ze schuurt haar staart
Kijkt naar haar buik
Staat te wippen van een been op het andere
En dat al een hele week...![]()
Dus als dat een week kan aanhouden... dan ook 2 weken zeker, of 3, ...?
Ben blij dat ik hier van wat ervaringsdeskundigen kan lezen dat dat allemaal normaal iswant als groentje is het raden naar ...
In ieder geval belooft de volgende nacht beter weer, dus duimen we voor een babyboom he
Charisma schreef:Josav: beterschap met je eigen gezondheid! Benieuwd wat muzanna aan het bakken is!