Wel fijn zo'n makkelijk veulen wat zijn moeder kan geruststellen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mirjamalvaro schreef:Oh jee is het jaar vd rare cyclus.
AM die van mij tonen nooit hengstig, dus zou het niet weten.
corinadrenth schreef:Caily schreef:Jorre is een superfijne dierenarts en je kan hem alles vragen, maar met gecompliceerdere zaken zit hij er toch ook wel eens naasthij is wel super in de omgang en vertelt goed wat hij ziet, dus met de informatie die ik via anderen heb opgedaan, of eventueel nog overleg, kom ik er dan wel uit. Maar als je zelf een gecompliceerd geval hebt en niet genoeg ervaring, zou ik echt voor Yoeri gaan. Die doet jaar in jaar uit het hele seizoen niks anders dan merrie begeleiding en komt ook bij "de grote namen" waar echt veel geld in om gaat.
yoeri sloopt je merrie aan de binnenkant. heb ik al eens gehoord...
ik heb altijd jorre en anders aa en hunze
en voor dracht het ik een vrouw die dat als zzper doet
kyrkelover schreef:Even een ego berichtje![]()
: Wil ik sperma bestellen, hoor ik dat hij uit de dekdienst gaat.
Sperma kwaliteit veel te slecht![]()
Ik denk dus dat ik de merrie dan leeg laat, want heb eerlijk gezegd nog geen hengst gevonden die mij verder past.
superpony schreef:kyrkelover schreef:Even een ego berichtje![]()
: Wil ik sperma bestellen, hoor ik dat hij uit de dekdienst gaat.
Sperma kwaliteit veel te slecht![]()
Ik denk dus dat ik de merrie dan leeg laat, want heb eerlijk gezegd nog geen hengst gevonden die mij verder past.
Balen zeg. Zonde als het daarom moet stoppen. Maar ja, verplicht second best is ook niet alles.
@CorinaDrenth, zij kwam ook bij ons. Maar ze werkt niet bij Jorre. Vandaar dat ik het vroeg. Zou toch makkelijker zijn als zij wat ziet en kan doorgeven aan eigen veearts?