Lief filmpje van Woody! Zo schattig en zo klein! Nog een maandje en dan bij ons hopelijk ook zo'n klein beebje!
Neonlight: ja hoor, beide keren Kiki (ik heb maar eentje van die kleur). 's Winters is ze helemaal donkerbruin, soms zie je niet eens de witgrijze onderharen, 's zomers wordt ze bijna eerst bijna wit, daarna komt langzaam het bruine er weer doorheen. Hoofdje, beentjes, staart en manen blijven bruin. Zus RoRo doet hetzelfde, maar dan in voskleur.
Herkenbaar stef! Als Zilver kon praten ging het ook de hele dag: mn kind, mn kind, (kijkt ondertussen boos naar Bailey) MIJN kind.. Als ze op stal moeten loopt Gold Strike de deur nog wel is voorbij. Buiten is het licht en binnen donkerder dus of ze het niet ziet ofzo? En dan kan ze 5 seconden niet naar dr kind kijken en dan staat ze me toch te flippen op stal.. Alleen binnen zetten is dus ook niet te doen. 1 moet Zilver vast houden en de andere moet Gold Strike halen als die de deur weer is voorbij is gelopen..
schattige filmpjes Stef . Hier de banden duidelijk losser, uier wel iets gegroeid maar lijkt nog niet echt ergens op. Toch houd ik haar gewoon vannacht weer in de gaten.
Nee mel veranderd niet echt... Al moet ik zeggen dat ik der 3 dagen nbiet van dichtbij heb gezien, alleen naar der gekeken op t land Morgen even een inspectie
Roquera's uier is een eindje teruggelopen (verder als gisteren toen ze van de wei af kwam). Gekke merrie Ze wou vandaag ook niet naar stal, terwijl ze gisteren niet wist hoe snel ze naar binnen moest komen. Gisteren ben ik 's nachts een paar keer gaan kijken, maar ik geloof niet dat dat vannacht nodig is .