heb het alleen ff met deze dierenarts erover gehad en die zei ja soms zijn ze overvraagd en verdunnen ze teveel.. maar t kan nu net zo goed die bacterie zijn en ze staat iets open van achter dus misschien dichtnaaien...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miszlisanne schreef:morgen mag ik jenny :d het is wizzerd gwordenerg mooi viel mij ook op qua hengst zoeken mja ergens moet je een keus maken.. singapore had niet het beste zaad en meneer nijhof (superaardige vent) vond deze erg mooi qua bloedvoering en had superzaad met dit jaar de eerste veulens waar hji erg over te spreken was..
kan hier op bokt niet echt nakomelingen vinden maar zoektocht gaat verder!
hoop toch wel dat t nu lukt. ze is iig schoon nu, morgen insemineren, daarna waarschijnlijk nog een x spoelen, dinsdagmorgen scannen of the egg weg is (nobel is geen struisvogel) en dan eeh ja afwachten maar weer?
ozzyke schreef:snap niet hoe jullie die merries toch zo vroeg hebben laten dekkenMijn merrie wil maar niet hengstig worden na haar veulen die inmiddels bijna 2 maanden is...
Ik heb mijn hengstje erbij staan af en toe om te kijken wat ze doet, maar ze blijft vies! En jaagt hem weg zodra hij in de buurt komt.. Zou graag volgend jaar weer n veulen erbij willen hebben.