sorry was helemaal vergeten om cayenne sterkte te wensen met haar moeder en broertje, dus nogmaals heel veel sterte cayenne
Kijk eens aan.Gigi en de olifant Kaiwintu hebben braaf op mij gewacht Cayenne dat is zeker schrikken.Beterschap voor je moeder en broertje
Ben ook weer terug. Mijn pc hield ermee op, wat er aan de hand was weet ik niet, maar hij doet het weer
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve reacties Mijn moeder is nu thuis, ze is heel erg geschrokken en heeft spierpijn maar voor de rest lijkt het wel mee te vallen
hey ik ben inmiddels ookweer thuis aanbeland valt me nu alleen op of is die olifant nu ook echt onrustiger?
Ik weet het niet.. ik heb haar niet zo vaak op staan Maar volgens mij verveelt ze zich, ze is zo met dat zand bezig.
Ze hebben een betonnen vloer met daarop hooi liggen. Zand is heel onhygienisch en slecht schoon te houden. Beton spuiten ze zo schoon met de hogedrukspuit!
Ja ze heeft er vast last van. (gelukkig heb ik die omvang en gewicht niet )Al dat gewicht. Heb medelijden met haar!