Gefeliciteerd Cioccolato! Inderdaad mooi verdeeld zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happytime schreef:Wat een vervelende situatie en snap dat je een oplossing zoekt om zelf ook even bij te tanken.
Mijn merrie geeft weinig melk waarschijnlijk door cushing,veulen heeft wel zuigreflext,wij zijn druk bezig om met domperidon de melkgift op te wekken ondertussen geef ik veulenmelk van pavo bij,er werd mij wel gezegt : geef hem uit een bakje ipv speen.met 2 dagen oud was het wennen maar hij drinkt uit een bakje.hij is van 8 juni en komt al minder bij me drinken,dus zal bij zijn moeder nu aardig wat weghalen.
Ik gaf snachts niets omdat hij nog wat dronk bij zijn moeder ,bij jou een ander verhaal.ik zat er ookaan te denken om zo"n kalveremmer op te hangen maar gelukkig niet nodig gehad .
Ik hoop dat andere hier raad kunnen geven.heel veel sterkte en denk echt ook aan jezelf.
anoukwendy schreef:Oh dat ben ik vergeten te vertellen, er was geen melk toen het veulen geboren was, dat was nog niet op gang gekomen, daarom vroeg ik om plasma.
Ik had hem daar kunnen laten, maar wie gaat dat betalen? Elke nacht daar kost me 450€..