Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LaDonna75 schreef:Jeetje 3 merries, spannend Mirjamalvaro!
Wat betreft kosten (daar hadden we het een tijdje geleden over), ik heb net de rekening binnen van de dierenarts. €287 inclusief 1x chorulon a €47. Dus eigenlijk €240 voor het merriebegeleidingspakket (echo’s en insemineren)

Quir schreef:Hier helaas ook 1 weer leeg met 40 dagen, gelukkig nu wel een nieuw ei in de maak. Dus die mag eind van de week weer op date.
Gelukkig de andere wel drachtig vandaag.![]()
Echt heel erg benieuwd naar deze combinatie!
En de derde had 2 eitjes van 40 en 45, dus die wordt woensdag geinsemineerd.
De 4e gaat voor een kerst veulen.
Sanet schreef:Wat ontzettend leuk Cynthia. Is dat dezelfde combi als nu?

. Welke kleur kansen heb je met deze hengst?

hij heeft zelf het licht gezien en alles gaat nu helemaal goed!
Balko schreef:Kan iemand mij eigenlijk vertellen hoe groot een vruchtje van 16 dagen zou moeten zijn?
@Mirjam, het slechte nieuws is dat je volgend jaar weer n heule drukke scantijd gaat krijgen haha.
@Quir, Milo is echt wauwie!
Quir is eigenlijk t andere topic, maar hoe is het camerasysteem tot nog toe bevallen?
@baudyh balen zeg!
@anoukwendy fijn dat hij het geleerd heeft!
. Wel kreeg ik deze week ook nog een foto doorgestuurd van de schildpadden op een school die aan het paren waren dus wie weet komen er daar wel uit.

volgens de Filiumapp is 11 mei de uitgerekende datum! 
Knolselder schreef:Ohja Moner? Heb jij ook zo een dilemma? Wat ga jij doen uiteindelijk?
Wij zijn vandaag wezen scannen en er kloppen 2 hartjes in mijn pony! Waarvan natuurlijk 1 van haar zelf. Nu het laannnnggee wachten.
Maar ik snap je enthousiasme hoor. Vroeger stond ik er ook dezelfde dag van de eerste drachtscan al op 
EllyC schreef:Cynthia, dan moet je opschieten want begreep dat ie volgend jaar weer in Duitsland staat.
nieky1993 schreef:Cynthia82 Gefeliciteerd. Welke kleur kansen heb je met deze hengst?

duimen dat het nu pakt

donderdag, was ze mega hengstig. Heel de stalgang onder gepist
tja heel dit seizoen niet hengstig geworden, zelfs nog hengstig gespoten. Twijfel, twijfel. Wel doen, niet doen?

ik haar opzij duwen om naar de achterkant te kunnen, nog meer plas. Sta ik erachter, staat ze met haar benen wijd en steeds kleine beetjes plas. Dit is toch erg? Ze was super makkelijk te insemineren, boter zacht van binnen. Zo wil je ze hebben met dekken. Nou ik ben benieuwd 
voorheen ging ze ook op de waterbak zitten. Eigenlijk wel een beetje sneu als ze zo hengstig zijn