Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Patrick_ schreef:Whispervanmiddag
[ [url=m/hO6nWG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Km48DR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M7A24M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Las over merrie die last heeft van stuwing...hopelijk laat ze veulen wel toe straks.
Slim om wat in te vriezen!
Cynthia hengsten wezen bekijken, benieuwd wie uiteindelijk de date wordt.
2 kontjes voorbij zien komen.
En een gave foto van enassil92
Team_Sublime schreef:Ik ben al even niet meer online geweest dus ik zal zo even alles bijlezen.
Hier nog niet veel verandering. Haar buik is wel wat meer gaan hangen
maar de uiers gaan nog erg langzaam
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zebis op haar hoofd wat kaal geworden. Maar totnutoe geen luizen meer gevonden. Woensdag miet ze nog een keer behandeld worden maar als ik geen luisjes vind dan sla ik die behandeling denk ik over
Tinniie schreef:Nicole, ik heb even nagekeken hier, Jade had vorig jaar ook al heel vroeg een mega uier.
Ze begon een spurtje op exact 300 dagen, op 304 had ze een bomvol uie, korstjes op 309 dus maakte ik me ook zorgen dat ze heel vroeg ging zijn. Ze is dan uiteindelijk op 328 bevallen. Ik hoop dat jou merrie het ook nog zo lang trekt.
R12312 schreef:Dat verklaard haar modelDoordat ze dat knikje voor de schoft heeft lijkt ze mager, maar dat hebben dravers heel vaak
Luna2006 schreef:Ik vind haar er niet slecht uit zien. Eerder hoog drachtig met een hoge schoft. Door die schoft lijken ze vaak al magerder. En dan nog eens dravers die makkelijk hele dunne nekjes hebben.