Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
natuur heeft dit goed geregeld.
, ocharme ons Pruts, voet staat wat gezwollen. Zalf 2maal dag opwrijven en hopelijk vlug genezen.
heb ze allemaal weggesmeten. Iemand ervaring met die zakken, zijn die beter? Want anders maken ze er zo een vuile boel van en ik gooi het liever niet op de grond. suffie schreef:Ik heb zo'n 1000 liter vat waar ik de bovenkant vanaf heb gehaald (dit kan op elke willekeurige hoogte, half door heb je er zelfs twee) en dan een stuk gaas erover heen wat vast zit aan de bodem van het vat met karbijnhaken. Die van mij is inmiddels 8 jaar in gebruik en er wordt niets verspild aan hooi.
maar je hooi wordt dan wel nat en kunnen de kleintjes daar ook aan? want mij drachtige merrie is 1m 52, de rest allebei maar 1m. heb je geen foto? Kan me er ook niet echt iets bij voorstellen. Murosch schreef:Zijn alle merries uit het topic nu drachtig, als die van Joyce ook drachtig gescand worden of zitten er nog meer mensen in spanning?
Balou_k gefeliciteerd met je verrassing!
Ze had een mooie, grote, malse folikel en is meteen met vers onverdund zaad (met echt massaaaaal veel zwemmertjes in - zelf gezien onder de microscoop-
geïnsemineerd en afgespoten.