ja daarom is het vrij uitzonderlijk,3 zie je niet al te vaak en dat kunnen ze eigenlijk ook niet aan aangezien een geit maar 2 spenen heeft.
Bij schapen is 2 gemiddeld idd. Nicole, nou er hangt wel een beste melkbar onder maar ik ga er niet vanuit!Onder de cam staat dat ze laatst een vierling hadden!
er is iets echt niet goed, ze heeft er zelf een lap over heen gehangen , dat doen ze niet voor niks, ik hoop dat het goed komt
qaan die geit te zien verwacht ik wel nog een 4de eerlijk gezegd.de boer waar ik werkte had bij zijn schapen het liefst maar 2.. 3 ging ook nog wel goed maar als er een vierde kwam moest er altijd met de fles bijgevoerd
hier ook nog wit,denk dat er idd nog een vierde lam in zit...zal wel niet helemaal met succes gaan.even afwachten dus tot we een update hebben...
mijn geitcam is ok wit ik heb de tweede en derde gemist Die vrouw zat al voor dat nummer 1 er was iedere 10 minuten op te voelen... vandaag mijn eerdere post
ja gingen allemaal vrij moeilijk,denk dat ze wat drastische maatregelen moest nemen voor een eventuele 4de lam....daarom de cam maar uit denk ik