Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yfande schreef:Neon, Biotop geeft nog steeds vers van de pers.
Zahlina schreef:Ik zit me net te bedenken wat voor een rare dingen er bij merrieveulens kunnen voorkomen.
Blaasruptuur is iets van hengstveulen..
Ach denk dat ik me er maar even niet druk ommoet maken en mijn gevoel volgen, want deze dame had gelijk al zoveel pit dat alles wel goed moet zitten...
KootMiraDrum schreef:@gem, gewoon ineens in je ooievaararchief gaan spitten, dan krijg je vanzelf aandacht![]()
gem schreef:yfande schreef:Neon, Biotop geeft nog steeds vers van de pers.
Welkom Yfande (beetje laat)!
Je burgert hier vanzelf in. Ik krijg ook niet altijd antwoord, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Heb dan ook maar 1 merrie en eigenlijk niks meer te melden dan: geen verschil, beetje buik (of gewoon dik
), geen uier, gedraagt zich normaal (zoals altijd gewoon lief), het staat in de wei en doet niks.... saaie merrie dus
![]()
Over Biotop: wat goed dat hij nog steeds natuurlijk (of KI) dekt. Heeft misschien wel een liftje nodig of een rollator, maar toch!!
@Zahlina: Proficiat met je merrietje!!
Zahlina schreef:Jippy.. IT'S A GIRL!!!!!
Vanmorgen om 6.00 vond Shanon het dan tijd om zich te ontdoen van haar 11 maanden last.
Ik heb echt even lopen stampen van blijschap dat we nu toch eindelijk een merrietjes hebben gekregen.
Als ik het goed heb gezien blijft ze ook nog eens vos, met een keurig blesje en 4? witte benen.
Ik moet straks naar werk maar vanavond zal ik onze nieuwe aanwinst helemaal goed bekijken..
Nu blijft ik alleen maar stuiteren om een merrietje!!!!
Neon, nog bedankt voor de ooievaar tip, het heeft dus echt geholpen om alles wat op een hengst leek uit de lucht te knallen.
Foto's volgen vanavond