Leuk joh!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:oh lekker koppie, hoe groot is ze?
kannie schreef:harinaatje; wat erg meis, hoe is het met je merrie?
jolly j; gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto's!
unaira: ja wij zijn dezelfde dag uitgerekend, eeeeh onze merries dan. zita's uiers zijn ongelooflijk dik en hard, tepels ook al een paar dagen gevuld, heel soms zit er een heel klein geel harsje aan, maar niet meer dan een puntje. het zet nog niet echt door. haar kont is helemaal 'afgezakt'. nee, ze is geen maiden, dit wordt haar 3e veulen. beide keren is ze te vroeg bevallen, van haar vorige 8 dagen te vroeg ( dan zou het dus vandaag komen) en haar eerste weet ik niet meer zo precies, ik dacht 5 dagen te vroeg. als ze echt gaat harsen is het dezelfde avond nog wel raak, dus ik hang om de zoveel uur hoopvol onder haar buik te kijken, maar ben tot nu toe nog elke keer teleurgesteld....
ben al een paar nachten aan t waken en gisterenavond was ze wat onrustig voor het eerst, ze ligt wel ontzettend veel. staat hooguit een half uur om vervolgens weer een uur plat te gaan. vannacht keek ze een paar keer naar haar buik, maar dat was het dan ook...we wachten geduldig (ahum) af. ben ook benieuwd wie de volgende is. succes!
frenia schreef:ik lmeld me ook gauw even
niet bijgelezen, want er zijn weer geitjes geboren: 2 bruinschimmel tan meisjes: Enigma & Esmeralda
en mijn puppie Gigolo is er!!!
Sjoert schreef:Ooh help me out.
Wanneer is iets ook alweer een mijlpaal? Om de 5 dagen of om de 10 dagen?![]()