Een wijze, verstandige en moedige keus om je meisje te laten gaan. Voor haar geen lijden meer en samen met haar dochter op de grote grazige wei voor altijd. Ze zal je dankbaar zijn voor wat je voor haar gedaan hebt.
We kennen elkaar niet aangezien ik dit forum nog niet lang weet zijn maar ik heb je verhaal tot nu gevolgd en vind het enorm erg voor je !! Ik weet dat het geen troost is maar denk aan al de goede momenten en weet dat je de juiste beslissing hebt genomen (wat op dat ogenblik helemaal niet gemakkelijk is).
Jeetje wat vreselijk om ze allebei zo te moeten verliezen... Maar je hebt wel de juiste keuze gemaakt voor je merrie. Ik wens je heel veel sterkte toe met het verwerken en accepteren van de verliezen die je vandaag gemaakt hebt...
hey elke, heel veel sterkte nogmaals, heb met tranen in de ogen net achter msn gezeten om met je te praten.. je hebt het beste voor shak gedaan, erg moeilijk alles, ze zijn nu bij elkaar.. kom op meid!
Ik zit hier met tranen in mijn ogen achter de pc , Zoals vele met mij denk ik . Dit is echt een nachtmerrie voor iedere paardenliefhebber. je hebt er alles aan gedaan en je hebt de juiste keuze gemaakt, Ook al is die zwaar dit is de enige juiste keuze. Heel veel sterkte met dit zware verlies. En 1 troost moeder en dochter zijn weer samen in de groene weide.
Laatst bijgewerkt door lizzy_lisa op 17-04-07 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje,ik zit hier met tranen in mijn ogen,ben al de hele dag het verhaal aan het volgen,in de hoop op goed nieuws,wat ontzettend erg voor je,ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en kracht toe.
Ohh wat is dit verschikkelijk, zit met kippenvel en tranen in mijn ogen je verhaal te lezen... ieders ergste nachtmerrie... Heel erg veel sterkte met dit verlies van moeder en kind, vind het heel knap dat je de belsissing kon maken, onthoud goed: Houden van is afscheid nemen van! Dit was als ik je verhaal zo las, de beste beslissing voor jou paardje... Liefs
Oh Elke.... Ik heb geen mooie woorden of troostende teksten..... Wat een gruwelijke dag is dit geworden. Zo had niemand het zich kunnen en willen voorstellen. Wat dapper dat je afscheid hebt kunnen nemen van Shak, het was een bijzonder paardje. Ik hoop dat je de mooie momenten kunt koesteren wanneer de tijd daar voor is. Sterkte met het verwerken van deze zware klap.