En anders toch maar weer eens een DA erbij halen, alhoewel die er ook weinig mee kan denk ik (zal nu eerst met rust moeten 'genezen' denk/hoop ik. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En anders toch maar weer eens een DA erbij halen, alhoewel die er ook weinig mee kan denk ik (zal nu eerst met rust moeten 'genezen' denk/hoop ik.
zou veel makkelijker zijn als je ermee kon afluiten, maar zo word je er steeds aan herinnert en zit je nog steeds met schrik dat Ciara er iets aan overhoudt
. Wat ontzettend zonde en naar.
. Miirthe schreef:Ach jezus... Ik zit net nog in dat raad de datum topic. Gadverdamme; ik dacht nog merrie met bruin en vrij aparte bles; en wat zie ik hier. Wat ontzettend zonde en naar.
Ik heb het ook met mijn merrie meegemaakt, in December, begin zevende maand.. Ben er nog kapot van; weet hoe je je voelt.
Sterkte met dit verlies.
!
Ziolette schreef:Ach jeetje, het zit je ook echt niet mee. Wat een plaatje is het, triest dat dit veulen geen leven gegund is. Veel sterkte
.
kimmie261 schreef:jeetje ik zie dit topic nu pas,erg laat,maar in de tijd dat dit gebeurd is,kon ik ook even geen veulentopics meer bekijken...
Het zit niet mee hè ... hopelijk houdt ciara er niks aan over
moeilijk afsluiten zo

als het zover is zien we de vooruitgangen hopelijk wel in het tinkers in de sport topic
vind het leuk om te lezen hoe alle tinkies het doen
Sterkte!
. Sterkte...